Gå til innhold

Jenteklubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan alle jentemammaer signe opp når de har vært på ultralyd og fått beskjed om at de venter en liten prinsesse. Så får vi oversikten her i Novemberklubben over hvem som venter hva:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.. jeg venter ei lita tulle...

Skrevet

jeg venter en liten prinsesse 4.nov:)

Skrevet

ja det er søtt med jenter syns jeg.. jeg har 2 gutter og 2 jenter fra før, og nå kommer da jente nr 3.. så det passer egentlig veldig godt for jeg har så mye jente ting etter ho minste.. så det var veldig praktisk.. så på ett annet innlegg av du indelig ønska deg jente Anele, så gratulerer så mye.. ønsker deg masse lykke til...:)

Skrevet

Var på UL i dag. Min lille prinsesse kommer 11,nov. Litt senere enn vi trodde :)

Skrevet

DYTT

Skrevet

Heisan.

Venter en liten prinsesse 17. Nov. ;)

Skrevet

Hei!

Var på ul i dag, og venter visst ei lita jente jeg oxo :)

Fikk fremskyndet terminen noen dager også, til 29 okt, men blir værende her i november klubben allikevel jeg, er nå så tett oppunder nov uansett ;) Gratulerer t alle andre som også har ei lita prinsesse i magen! :)

Skrevet

Jeg får jente, termin 4. november:)

Skrevet

får kaste meg på denne, en perfekt liten frøken kommer rundt 9 nov;)

Skrevet

Det er nok ei lita tulla her og! =) Fikk ny termin to dager senere, 17 november.

Skrevet

Det blir mest sannsynlig ei jente på oss, men litt tvil på grunn av navlestrengen lå i veien. Termindatoen forandret seg ikke, 7. nov:)

Skrevet

heisann!!vi venter også ei lidå jenta=)hehe har termin den 9 nov.er det noen mager som begynner å poppe frem nå?lenge siden eg har vert inne på denne siden....

Skrevet

Hei! Vi venter også ei prinsesse 4. November. Ser det er flere av oss...

Skrevet

Hei =) var på andre UL i dag og fikk konstatert ei frisk lita prinsesse:) så nå er det bare å glede seg... fikk termin 11 november i stedet for 7, så var ikke store forskjellen:)

Skrevet

Eg får nok en tulle eg og har fått ny termin 23nov.

Skrevet

jeg venter en liten jente 26 november. tihi var litt kortere en det jeg trodde. jordmor sa at jeg ikke måtte halsuge henne vist jeg fikk en gutt.

jenter er vist litt vanskelig å se.

Skrevet

Venter en liten prinsesse 7. november :-)

Skrevet

jeg venter også en liten jente 04 november.... Jippi...

Skrevet

Jeg venter også en liten prinsesse, var på UL i dag. ( igår er jo natta nå)

Skrevet

Jeg har fått vite at vi venter ei lita "snelle"! Termin 23. november :-)

Skrevet

Hei! Jeg venter en liten prinsesse...og terminen ble flyttet til 20.november!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...