:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 en som påsto at vi var oftere i syden en andre familier. så bare lurte på om det kunne ha et snev av sanhet, da jeg føler denne påstanden er feil jeg har ikke vært i syden mens jeg har vært alenemamma. det har jeg ikke råd til og kaste bort penger på
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 på ordentlig sydenferie var jeg sist for 10 år siden...var i italia for 7 år siden men da var det byferie...
bærtæ Skrevet 27. mai 2007 #3 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har heller ikke vært! Virker som noen sitter å leser innlegg her uten stans for å finne negative ting om alenemødre! Hadde jeg sagt i en tråd her at jeg hadde spist soft- is idag ville neste tråd blitt seende slik ut; " Alenemødre snylter på staten for å spise seg feite".
så var vi 4 Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Sist jeg var i syden var i 2001, men nå ble jo jeg alene i desember 2006. Skal til syden i september med foreldrene mine.
winneboo Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Var i syden for ca 8 år siden. Var i usa noen mnd da jeg var 19. Ellers et par Nderlandsturer da jeg gikk gravid for å besøke broren min(som da han betalte) Så har ikke råd til å reise så mye nei.... Var i Danmark og Sverige i fjor i 1 uke å kosta meg litt over 10 000 kr, jaja
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg og unga var en tur i 2002. Da ble vi spandert på tur av et vennepar som vant i lotto...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Var i syden i våres, og skal igjen i løpet av sommeren med barna. Forrige gang var da for 2 år siden. Reiser til sydover 1 gang i året stort sett, samt noen andre turer innimellom. Men, det som er cluet her er at jeg har en skikkelig god lønn og har råd til det. Mne kollegaer reiser også mye, selv om de er to.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 2001 var eg sist i syden. Og blir ikkje i år heller.
Sabina og gjengen Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 De blir stadig mer og mer latterlig disse påstandene "mot" aleneforeldre. Jo, ska vi se, pappa og stemora mi gifta seg i 1994, de tok med unga på bryllupsreisen/ferien til Hellas i 14 dager, da var jeg 8 år, etter det har jeg vært på klassetur til tyskland/polen, på korpstur til Budapest. Moren min var alene med søstra mi og meg, vi har aldri vært i syden, men hadde knallbra ferier for det, teltturer og sånn Hadde kjempelyst til å reise til spania å besøke min tante og onkel som har hus der nede (min tante er syk og må være i varmere strøk så de skal flytte dit i sommer). Fikk igjen 21 000 på skatten i år så kunne gjort det, men jeg bør kjøpe vaskemaskin (har en skikkelig billigmodell som danser rundt på badet hver gang jeg vasker) og så vil Leo trenge en del klær utover høsten i forbindelse med at han skal i bhg. Jeg trenger litt maling og sånn styr (skal male stua). Han trenger tapet, maling og litt ting til rommet sitt, skal få eget rom når skattepenge er inne:) Så nei, sydentur ble det ikke i år... og sikkert ikke neste år heller.. osv...
camilla^ Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Aldri vært i Syden, og ønsker heller ikke å dra dit. Men i de siste 12 mnd har jeg vært i Scotland (tur med jobben for noen uker siden, en helg) Og cruise til island og færøyne (med min far, barn, søster og tantebarn.) kun billigturer, så de er nesten billigere enn å ta en natt på hotell om vi drar til oslo... så litt mer spennende.
nickoline og supermann Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Mai 2005 skal igjen nå. Skulle egentlig sist sommer også. Vil gjerne 2 ganger i året.............
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 I oktober. Og i juli var det New York, august London. Blir gjerne tre turer i året..
Galskapens overhode Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 vært utnfor skandinavia 1 gang, og det var i år 2000.. Så 7 år siden nå..
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 var i chile i feb 06, hellas aug 06 og skal til hellas nå juni 07, skal til thailand juni 08. jobber og sparer penger så vi kan reise mye siden jeg elsker å reise. og jeg har familie i chile og snuppa i thailand
hotmum Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 Reiser på utenlandsferier i alle fall to ganger i året - men det er på egen regning og jeg jobber uten en krone i stønad - så jeg må nok skuffe de som er på jakt etter noe å "ta" alenemødre på!
3 blå Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Jeg var i Hellas sommeren 2004, men da var ikke litjen født engang. Har ikke vært i syden siden det, og har heller aldri tatt han med meg utendlands. Det blir ikke sydenferie i år heller...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 Hihi.... Guttongen var i Sverige fire dager sammen med mamma i fjor, jeg måtte jobbe. Men joda, jeg var i Trondheim på ferie selv i 4 dager i vinter, og kanskje, bare kanskje, det blir en liten ferie til høsten. Men så tjener jeg sabla godt i forhold til OS. Den tiden jeg gikk på OS var det ALDRI snakk om dra lengre enn til mamma på ferie, 20 min i bil. Har forresten aldri vært i dette landet kalt Syden, men var i Tyskland/Sveits/Spania når jeg var åtte år, og i London noen år senere. Mamma gikk ikke på OS for å si det slik.
linord mamma til 2 jenter Skrevet 28. mai 2007 #19 Skrevet 28. mai 2007 Har faktisk aldri vært i Syden jeg. Men jeg skal 1 uke til Mallorca i år sammen med eldste jenta mi og mammaen min. Får turen av mamma og pappa i 30 års gave. De skal betale alt for oss. Ellers hadde jeg ikke hatt råd til å reise. Det er sikkert. Jeg har snille foreldre tror jeg.
pøber´n & je Skrevet 28. mai 2007 #20 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har aldri vært i syden. Eller jo, det er vel syden, når man har vært i Thailand, men det er mange år siden gitt. Lenge før jeg ble gravid. Eneste ferien jeg har vært på etter at jeg ble mamma, er en tur i Sverige. Sammen med E, og resten av familien min.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #21 Skrevet 28. mai 2007 Var en tur helt i begynnelsen av graviditeten min. Har kjempelyst å ta en tur nå å besøke en venninne som bor i spania, vise frem snuppa mi og slappe velfortjent og godt av etter et tøft halvår. Men det ser ikke ut til at pengene strekker til... Vi må begge ha nye pass også, så da er jo halve reisebudsjettet svidd av!
tuninna ♥ 2pp Skrevet 28. mai 2007 #22 Skrevet 28. mai 2007 Jeg var i syden siste gang i 1997 Så skal jeg i juni nå, uten barn. Gleder meg
WP-TLogPeanut Skrevet 28. mai 2007 #23 Skrevet 28. mai 2007 Jeg var i syden sist da jeg var to og et halvt.. over 20 år siden
Mamsen86 Skrevet 28. mai 2007 #24 Skrevet 28. mai 2007 Jeg var i Tyrkia for to år siden sammen med en venninne, et halvt år FØR jeg ble gravid. Nå har jeg ikke nubbesjans til å reise noe som helst sted.. Med en unge så kan man liksom ikke ta en hoppe-på-tur med uspesifisert bosted, føler jeg.
tonebf Skrevet 28. mai 2007 #25 Skrevet 28. mai 2007 var i syden sist for snart 5år siden sammen mamma og familien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå