Gå til innhold

Hvilke våtservietter best til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men tenker dere på barnets beste? Og miljøets? Hva tror dere er best?

Kan ikke fatte at folk tyr til våtservietter daglig. Tenker dere ikke på alt det dere kaster? På reise bruker jeg det selv, men ærlig talt, HJEMME er da klut og vann det beste for alle parter.

Blir nærmest litt sjokka over enkelte mennesker på denne jorden. Ikke rart vi får miljøkatastrofer og at barn får mer allergi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud...Du klager på våtservietter?? Tror vi må ta tak i andre ting som er 3 ganger så mye mer miljøskadelig enn akkurat det!!OMG!!!

Skrevet

var det svar på mitt? Jeg svarte bare på hvilke som var best i test jeg. Bruker de kun på tur selv, hjemme er det klut og vann. Men folk må nå få gjøre som de vil........!

Skrevet

Tror nok det var svar til 1meter !

Men det er vel greit å begynne å tenke i det små , som hjemme når det gjelder miljøvern ?? Tenk hva vi kunne redusere bare ved å ta tak i seg selv !!!!!

Skrevet

baah...et snev av hormonutbrudd der:-D ja,klart det er bra om vi gjør litt selv,men tror det er de større forandringene som må til før i det hele tatt det skal bli noen endringer. Noe som ikke en gang vi kan gjøre noe med eller bestemme...men dette var kanskje ikke en tråd om miljøet:-D haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...