Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #26 Skrevet 26. mai 2007 Jeg bor i grenland, og fikk på min ordinære ul i uke 18 tilbud om å komme tilbake for ul i uke 32,såkalt "vekstkontroll" tror jeg de kaller det, og det skal jeg:) Jeg nevnte dette for jordmor sist jeg var der at jeg snart skulle inn igjen for ul i 32, hun sa at vi har så bra ultralyd kapasitet her i området så alle får tilbud om å komme inn igjen i uke 32. Så sikkert derfor at ikke dette er vanlig alle steder, kommer tydeligvis ann på hvor stor kapasitet det er på stedet man bor...
prins 07, prins 10 Skrevet 26. mai 2007 #27 Skrevet 26. mai 2007 Høres rart ut. Jobber på sykehus selv, og jeg vil tro at de har mer enn nok av andre ting å gjøre;-) Det er vel strengt tatt ikke nødvendig å dobbeltsjekke ukompliserte svangerskap, selv om det er koselig for den blivende mor og far.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #28 Skrevet 29. mai 2007 Er det noen som vet noe mer ang. dette? Håper så på en UL til! Hilsen en mor i uke 28
mammaentil maren og jesper Skrevet 29. mai 2007 #29 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er veldig heldig får ul hver gang jeg er hos legen. var der i dag og så ansiktet med øyne og nese koselig å se hjertet slå.
*3barns mamma* Skrevet 30. mai 2007 #30 Skrevet 30. mai 2007 noen som vet om dette gjelder sandnes/stavanger området? skal til legen i dag og skal spørre om dette da:) er i uke 29 nå
Spira31 Skrevet 30. mai 2007 #31 Skrevet 30. mai 2007 ja, lurte òg på om det gjaldt i Stavanger... sei ifra ka du finne ut då!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #32 Skrevet 30. mai 2007 Legen på stjørdal, hadde ikke hørt om dette, men sa d var mulig å få ultralyd visst d skulle være noe spesielt, stor/liten baby, setefødsel eller lite liv.. Ellers får man ikke ul mer ennn i uke 18-20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå