Louise-and3girls Skrevet 24. mai 2007 #26 Skrevet 24. mai 2007 Er veldig lei nå. Er fødeklar om noen få dager og nå bare venter jeg på at noe skal skje. Har født før tiden med de to andre, så jeg håper at det skjer denne gangen også. Har masse mensmurringer, har hatt det i hele dag. Håper det skjer noe snart. Har blitt kvalm på slutten også og dårlig matlyst, men ellers er alt bra.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #27 Skrevet 24. mai 2007 Virker som om det går igjen her med dårlig søvn... Får håpe at det roer seg. Jeg benytter iallefall alle sjanser jeg får til og sove når jeg kan.. Må lade opp til fødselen som etterhvert kommer
Mirakelungen Skrevet 24. mai 2007 #28 Skrevet 24. mai 2007 Jeg kjempetrives forsatt med forsatt å gå gravid. Utrolig at jeg har bare 3 uker igjen. Er overhodet IKKE klar for noe fødsel enda(PSYKISK).
~hope~ i 7.himmel Skrevet 24. mai 2007 #29 Skrevet 24. mai 2007 Hei der junidamer:) Formen her er kjempe fin den.helt imponert,trodde at jeg kom til å være skikkelig lei,tung og ha masse ubehag rundt omkring denne tiden,men nei her går det helt fint(bank i bordet) Termin 27.Juni. Sover lite da.ca 2.5timer mellom hver dotur-så kommer snuoperasjonene i tillegg. Trives egentlig veldig godt enda,men kjenner også at jeg begynner å få lyst til å "komme" igang",vil ikke si at jeg er psykisk fødeklar.Men begynner å bli litt utålmodig nå ja:)Samtidig som jeg av og til får litt småpanikk,ved å tenke på at det bare er knappe 5 uker igjen til termindatoen og alle ukene vi er "ferdige" med Hodet var ikke festet enda,ved gårdagenskontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå