Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Er det mange som begynner å bli leie?? Er det forresten noen av junidamene som har født enda? Jeg for min del har mine perioder hvor jeg er lei, men det går stort sett bra. Ikke problemer med å få på meg hverken sokker eller sko Matlysta er på bunn, men det er vanlig til meg og være på denne tiden av året. Masse liv i magen som har gått over til å bli mer rolige bevegelser isteden for sporadisk sparking på ETT ribben! Har hatt en del mensmurringer og følelser av at mini skrur seg nedover i bekkenet! Håper det er et godt tegn! Håper alle junidamene har det bra
Turid Laila Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg må si jeg begynner å bli møkklei! Og er såå sikker på at menstermin er mer rett enn ULtermin. Alle sier jeg ser sprekkeferdig ut, jeg er "tjukk" i ansiktet, konstant kynnere omtrent, sover dårlig og ikke er det behagelig å hverken sitte, ligge, gå eller stå! Tror hele tiden at noe er på gang, selv om ULtermin er 30.juni! Håper bare han har tenkt å holde seg inne til helgen er ferdig, det er så mye som skjer i helgen, men etter det må han bare komme for min del altså! Jaja jeg syter, men er faktisk veldig lei nå, og utålmodig på å se den lille i magen og få tilbake kroppen min =)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Sove??? Hva er det for noe da? Luxus det jo! Sover max 3 timer om gangen før jeg må ned på do, og fordi BL tar overhånd.. Sover best når samboer er på jobb om dagen fordi han snorker så jæææævlig! Har termin 8.juni jeg da Så det er ikke sååååå lenge igjen uansett om jeg må gå 14 dager over heller.. Hhe.. Selv om jeg håper at jeg ikke gjør det..
*panama* med to søte små Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg gleeeder meg til og bli ferdig nå.. Forrige gang så kosa jeg meg helt til den dagen snuppa kom,men nå ser jeg virkelig frem til og bli ferdig.. Har mere plager denne gangen..Er skikkelig sliten, masse slitsomme kynnere og er myyye mer bekymret for alt og ingenting denne gangen enn første gangen.. Det kjennes ut som det holder på og skje ting hele tiden,men det er en stund igjen enda så jeg håper han holder seg der inne litt til.. Formen er ikke verst,men gleder meg til å få flat mage igjen og en baby i armene;o)
*Milla74* Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Ja, er litt lei her og.... Har vært til modningdakupunktur i dag og, og det kjennes jo ut som om noe kan skje da. Det er slitsomt å finne en god sovestilling, for ikke å snakke om å snu seg og å komme seg opp av senga. Jo jeg gleder meg til å få hilst på knotten, og ikke minst få kroppen min for meg selv igjen....
Turid Laila Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Huff jeg tør ikke tenke på hvordan det skal gå om jeg går 14 dager over tiden, 14 juli høres ut som en evighet til! Jeg vil jo at han skal bli inne så lenge som mulig, til han blir klar, men allikevel er jeg så ego at jeg vil ha han ut, helst i går! Jeg syns også at livmor har vært øm de siste dagene, så har liksom konstant "vondt" i magen. Men men når han kommer får jeg vel ikke gjort noe fra eller til likevel, så får smøre meg med tålmodighet da...
april-nurk på vei=) Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Hallo=) har UL-termin 4.juni og mens-termin til helga.....alle har sagt at jeg ser ekstremt stor og sprekkeferdig ut og, så dette blir spennende. Skal på ultralyd på fredag for å sjekke størrelsen på ungen og bekkenet mitt...flere som har gjort dette på slutten? (jeg er ganske lita av vekst, så skal inn til sjekk for å se om jeg kan føde vanlig...) begynner hvertfall å bli møkklei av magen ja! blir godt å kunne røre seg på vanlig måte igjen, uten smerter her og der. Energien er jo ikke på topp nå..Men jeg og sambo gleder oss masse! Første barnet vårt det her. Siste ukene har det vært mye murringer i mage og rygg...så det er nok tegn på at noe skjer snart... Ønsker alle en fin tid fremover=)
Vienn@ Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 heisann! Begynner å bli lei jeg å!!!! Har begynt å få kraftige kynnere, har murringer i magen, er forferdelig rastløs og bekkenløsningen blir bare verre! hehe... kunne sikkert ramset i det uendelige Hadde det ikke vært for at sambo er på reisejobb og ikke kommer hjem før mandag kunne småen godt ha kommet nu, men jeg må nok prøve å klare å knipe igjen te han er hjemme igjen!!!!! Har fått beskjed om at poden ligger fint med hodet ned og er festet... Så alt ligger te rette! De to ventende søskene og begynner å bli utålmodige nå... Men hadde det vært opp te de så hadde han vært ute for lenge siden Gleder oss te å hilse på poden hele gjengen!!!!! )
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 termin 5 juni.... alt er bra, INGEN ting å klage på!! frisk som en fisk!!!! )) hodet er festet så han kan få lov til å komme nå, hehe... masse lykke til jenter!!!! ))
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 koselig å høre at vi er fler i samme båt. Med mensmurringer, kynnere og dårlig med søvn!! Tenk på det da jenter! Er ikke lenge siden vi syns juni var sååååååå lenge til!!! Og neste helg er allerede 1.juni! Hjelpes meg så fort tiden har gått i det siste!! Ønsker alle lykke til og håper alle får en fin fødselsopplevelse når den først starter! Nå er det ikke lenge igjen jenter! HOLD UT!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Her går det faktisk strålande! Fødeklar per i dag, og føler liksom at noko er annleis i dag. Men trur ikkje chiquitin kjem før i juni då (termin 13.juni). Var på BiM-treff i dag og Shoosa hadde med den utrulig vakre jenta si på 14 dagar. Heilt merkeleg å halde ein så liten baby, chiquitin er jo nesten like stor, berre inni magen... Og i dag fekk vi bilsetet, så no har vi alle dei store tinga på plass gitt! Må framleis vaske alt og sette i hop seng og slikt, men godt å vite at alt er i hus. Trudde vi skulle få litt kle i str. 50 også (arve-gods), men mamma har berre pakka ned kle i str. 56 (ho er ikkje heilt stø på desse storleikane altså). Så no har vi nada i str. 50, men chiquitin overlev jo alltids å ha på seg litt store kle (det kan jo hende han/ho glir rett inn i 56 for alt vi veit)
Luni82 Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Har født faktisk:) Hadde termin 5. juni, men Michelle kom plutselig på 16. mai. Måtte bare få henne ut pga svangerskapsforgiftning!! Kom hjem i dag, så nå skal vi bare kose oss. Lykke til alle sammen:)
Marolla Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Har menstermin den 28 mai, og håper at det er den som stemmer best! Ul termin er 4 juni, og jeg gråter på tanken på at den kanskej ikke kommer ut før den 20 juni! Begynte ivrig på fersk ananas i sted, for det skulle visst hjelpe på å få igang fødselen, men så finner jeg ut at man må spise 7 kg (!) for at det skal ha noe virkning.
77modell Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er drittlei for å si det mildt. Jeg fungerer veldig dårli, alt er tungt å vanskelig, å hendene sover hele tiden. Har termin 21.6, men skal inn på sykehuset 7.juni, med bag og mann sa legedama Så håper noe skjer ca da.... Korter jo ned tiden en del da:) Men å gå over termin er uansett uaktuelt, så nedtellinga er på alvor starta:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Det eneste æ e drittlei, e smertene som æ har pga bekkenløsning.. Æ hold på å bli sprø.. Ellers e æ i fin fin form...
PintSizedDictator Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Begynner å bli så smått utålmodig nå ja...plutselig gikk ikke tiden så fort lenger. Kan jo ha noe å gjøre med den vannfylte kroppen min.... føler meg pløsete og dvask, hendene e hovne og numne....føttene e også hovne. Bekkenet e fælt og lite samarbeidsvillig og hormonene herjer villmann, kviser har eg og fått....men hey....hvem klager, kunne lidd av verre ting;) Bare gleeeeeder meg til å få se snuppen min:) Lurer så fælt på om hun ligner på storesøsteren sin:)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #17 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer med baby Luni82!! Det er sprøtt at junidamene byrjar føde no altså!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 var ei junijente som fødte i natt, hun hadde termin 8.juni
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 23. mai 2007 #19 Skrevet 23. mai 2007 Heihei =) Har termin 21 Juni, men har gitt beskjed til han at han kan godt komme 1-2 Juni hvis han vil det Er okey form, fått litt mens murringer og mye kynnere, men fortsatt masse liv, så regner ikke med fødsel enda Veldig vondt i bekkenet til tider, rastløse legger og dårlig med søvn....menmen.....sånt er det bare, har ikke SÅ lenge igjen....gleder meg til å gjøre de "vanlige" tingene uten smerter Lykke til alle dere Juni damer , vi er snart i mål !!!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #20 Skrevet 23. mai 2007 Hei... Her e formen bra for det meste.. Sliter med hovne hender og føtter om natten, lite søvn, og det som bare kan være kynnere har tatt seg kraftig opp de siste dagene..Hehe, har altså ikke hatt kynnere før nå merkelig nok.Men humæret er fremdeles på plass..:-D Har blitt temmelig slitsomt å lufte hunden i det siste, så det har gått endel penger med på nye leker og diverse til han:p
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 24. mai 2007 #21 Skrevet 24. mai 2007 Hei! Termin 1 juni, men føler meg i bedre form enn på lenge:) Står tidlig opp om morgenen og sover stortsett hele natta gjennom. Ikke har jeg hatt en eneste smertefull kynner så føler meg relativ heldig. Har begynt å få lynende støt på innsiden av høyre bein, men det går heldigvis fort over. Begynner å bli lei, men skyldes nok at jeg er spent på fødsel og hvordan den blir(førstegangsfødende). Skal bli deilig å endelig få bli kjent med det lille nurket som har vært en fast del av meg i snart 9 mnd. Legen min mente jeg kom til å føde før termin, så mamma håper at tulla kommer 28 mai da ho har bursdag. Prøverr psyket meg opp til å ikke ha forventninger, er så redd for at overtiden blir hard. Særlig når man ikke har masse tålmodighet he he... Lykke til med dere andre som har termin i juni. Krysser fingrer for at vi slipper å gå så alt for lenge på overtid
kyssegal Skrevet 24. mai 2007 #22 Skrevet 24. mai 2007 hei:-P termin 9 juni, sover mye, vondt i hodet,feber, vondt i ryggen..++ Orker ikke tanken på å vente over 9 juni ihvertfall.. Men her er det ingen tegn på fødsel..Har litt mensenmurringer.. For en uke sia trudde nesten jordmor jeg skulle føde innen en uke, jeg trur jeg går over tia...
MaryluogAdrian Skrevet 24. mai 2007 #23 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har termin 1.Juni jeg også(førstegangs). Har hatt ett perfekt svangerskap med nesten ingen plager, men i det siste dagene har jeg hatt en del menssmerter i korsryggen og masse harde kynnere. Får da håpe at det er et tegn på at det skjer noe snart. De fleste i familien har gått over,så jeg får nok regne med at jeg også gjør det. Lengter fælt etter å se gutten vår nå, men tålmodighet er det stooore nå!! Lykke til alle
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 24. mai 2007 #24 Skrevet 24. mai 2007 Er passe lei jeg også nå.. Sover dårlig, finner ikke noe god stilling og når jeg først gjør det så må jeg opp på do Flyr på do hver 1,5-2 time! Bekkenløsningen var plutselig bedre en periode, men nå syns jeg den er litt tilbake sånn det var før. Merkelige greier, syns den kunne holdt seg borte jeg. Har mange vonde kynnere med mensmurringer både i ryggen og nederst i magen, så det er tydelig at det jobbes fælt nå
Gjest julimamma Skrevet 24. mai 2007 #25 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har termin om 30 dager -altså 23.juni. Begynner å få dårlig med søvn, men blir vel ikke bedre når banet kommer;) Litt vondt i bekkenet har jeg også. Ellers går d egentlig ganske greitt.Er litt på jobb, men det er mye for d sosiale:) D nærmer seg for oss nå ja:) Lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå