Gårdsspire Skrevet 24. mai 2007 #26 Skrevet 24. mai 2007 Jeg gleder meg til å få barn- elsker barn! Jeg gleder meg til den følelsen av og bli mor- som alle sier er så fantastisk. Jeg gleder meg til å få min egenlille famile. Jeg gleder meg til å se sønnen vår vokse opp. jeg gleder meg til å se pappaen leke med sønnen sin. Men først og frems så gleder jeg meg til o g møte sønnen vår, og se hvordan han ser ut.
Kummin&Lillesel Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #27 Skrevet 24. mai 2007 SÅ mange herlige svar som har kommet siden jeg sjekka her i går, da Skal innrømme jeg blir helt bløt om hjertet når jeg leser dem, så Jeg gleder meg nok mer enn jeg klarer å innse. Tuuussen takk for alle innspill. Og jeg håper ikke dere synes det var et idiot-spørsmål. For sånn er det ikke ment. Jeg har det sånn, at man bør tenke over flere aspekter av ting. Og det gjør sikkert de fleste, jeg har bare gått andre veien inn, og tenkt på alt det negative (eh, ikke hele tiden da, men jeg har tenkt en del på våkenetter, vanskelig amming, å skulle vaske tøy i vaskeriet i kjellern hver dag, osv..) og regnet de fine effektene som "bieffekter" - en hyggelig bonus. Andre ser sikkert ting andre veien - der det er sååå masse fint - og så litt slit i tillegg. Sånn er vi vel bare så forskjellige Jeg gleder meg til å vise verden at jeg kan være mor. Og så gleder jeg meg til å kle på ungen min i klær som jeg har valgt ut. Jeg eeeelsker å se på barnetøy. Og siden rosa og lyseblått ikke er noe alternativ - så har jeg det "ekstra vanskelig" når jeg nå skal finne barneklær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå