Gå til innhold

Har dere navnet klart?


Gin:)

Anbefalte innlegg

Venter en gutt og har en gutt og ei jenta fra før. Vi klarer ikke å finne navn!! Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i akkurat samme situasjon som dere med en gutt og ei jente fra før.. Jeg har allerede brukt opp det fineste guttenavnet.. Jentenavn er mye lettere å finne. Men nå kommer det altså en gutt til. Egentlig er det pappa'n som skal bestemme denne gangen, men han er såre hemmelighetsfull.. (eller kommer ikke på noe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp ...go`gutten skal hete

Noah Aaron Høyer.

Du får ta en titt i navneguiden mange fine navn der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå lo jeg godt;) men husket at det var mali dere har snakket om, så tenkte det var feil, he he. Vi har et navn på topp, men venter til vi har sett henne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tage er et kjempe fint navn.

Er ikke så mye brukt heller.

Hadde guttenavn klart,men ett vennepar av oss tok det i bruk så da vil jeg ikke ha det lenger. Jeg skulle ikke fortalt det til dem.

Er helt blank på jentenavn. Syntes det er veldig vanskelig.

Vill ikke ha noe dill dall. Enkelt norsk og godt navn.

 

Ikke lett dette med navn,men blir ikke noen av de ti på topp. Det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldigt mange fine navn. Vi tykker att det er kjempe vanskligt men ser ut nå som at det blir en liten Amalthea. Finns foratfarande tid att endre sig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke helt enige. Jeg vil gjerne at jenta vår skal hete Molly, men det vil ikke pappa'n ha noe av. Foreløpig har vi alternativene:

Frida

Hannah

Mia

 

Men føler ikke jeg har truffet helt riktig ennå. Etternavnet blir Brown. Noen som har synspunkter? Kanskje man bare vet når man ser tulla for første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæmpe mange fine navn dere har valgt. Jeg hadde ikke lyst å bruke navnedebatten her. Men hva synes dere om Eljar eller Torstein? Storesøskene heter Brage og Odine. Vi må ha et guttenavn som passer! Helst et sterkt norrønt navn. Kan noen hjelpe oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt Tordar. Det er norrønt og pappan heter Torgrim som også er norrønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier vi venter gutt så da skal han hete: Theo, men om det kommer en jente så har vi navnet klart der også: Tiril skal barnet hete da, men jeg tror det er en Theo inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...