sol og varme Skrevet 29. mai 2007 #27 Skrevet 29. mai 2007 Hei. Jeg er helt fersk som bruker, men har vært innom mange ganger. BIM-treff, har dere brukere bare fra kr.sand eller fra andre områder rundt?
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 29. mai 2007 #28 Skrevet 29. mai 2007 Eh... Åssen melder en seg egentlig på?
Kate77 Skrevet 29. mai 2007 #29 Skrevet 29. mai 2007 Fant heller ikke ut av det så jeg lagde et eget innlegg for påmelding på treffsidene. Det burde vel gjøre susen!
*Cara* Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #30 Skrevet 29. mai 2007 Kjempeflott at du lagde et eget innlegg på dette! Håper mange av dere kan komme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå