Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er interessen for et Bim-treff i Kristiansand? Lunajenta og jeg har hatt et vellykket treff for to, og håper nå å få med oss flere av dere andre neste gang!:) Det hadde vært kjempekoselig! Hva sier dere til å gå ut å spise sammen?!

Kom gjerne med ønsker til dag, tid og sted!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med i hvertfall!

Hadde vært kjempekoselig om vi hadde samlet en gjeng om ikke så lenge, synes å huske at vi var en del bimmere i Kristiansand og omegn:)

Skrevet

HEI HEI....

hadde vært morro.....blir med jeg

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med=)

Skrevet

Jeg er også med...

hvor gravide er vi forresten? Er 16+4 nå jeg :o)

Skrevet

Jeg er interssert :) Termin 3. september.

Skrevet

Kunne vært gøy det:)

Skrevet

Jeg har også vært på to hyggelig BIM-treff for to, men er gjerne med om det blir flere også :)

Jeg kan som regel best på formiddagen. Er sykemeldt, snuppa er da i barnehagen. Min mann jobber på sjøen, så er han hjemme kan jeg på kveldstid også...

Skrevet

har termin 30.august...

Skrevet

Så bra at flere av dere vil være med!:) Hvordan passer det på ettermiddag/kveld en dag i neste uke? Er det noen dager som absolutt ikke passer for noen?

Skrevet

Jeg blir med igjen jeg ;-) har termin 6. september...... hyggelig å treffe flere i samme 'situasjon'

Skrevet

har termin 1.oktober.....kan alt utenom tirsdag i neste uke.......for/ettermiddag el kveld er akkurat d samme....

Skrevet

Jeg blir også gjerne med. Har termin 23. aug og kan alle dager utenom onsdag neste uke

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med. Kan alle dager utenom onsdag. Håper det kan være på ettermiddag/kveld denne gangen siden jeg jobber på dagtid. Termin 22. Aug

Skrevet

jeg jobber også dag, så jeg kan kun på kvelden...

Skrevet

Tirsdag og onsdag er en dårlig dag for noen. Hva med fredag ettermiddag da? Noen som har noen forslag til spisested?:)

Skrevet

jeg har også lyst å være med,har termin 18 august

Skrevet

Prøver igjen jeg...:) Hva sier dere til fredag kl.18?? I mangel av noen bedre forslag, så foreslår jeg Egon? Er ikke så bespist her i byen, så hvis dere har andre ønsker, kom gjerne med de:)

Skrevet

Æsj, hadde glemt at jeg har noe på fredag også. Så jeg kan i allefall ikke da. Men, men, det kan jo ikke passe for alle:(

Skrevet

Jeg tenkte også litt på Egon, det er vel ikke så altfor dyrt der...? Litt trang økonomi om dagen, hehe;)

Skrevet

Passer torsdag bedre da? Fredag var bare et forslag:) Vet ikke helt hvordan prisene er på Egon, men tror ikke det er så alt for dyrt? Hva sier dere andre? Tenkte bare å komme med et forslag, siden ingen hadde noen ønsker:) Er jo greit å sette en dag og sted, slik at folk kan "melde" seg på, så får vi bestilt bord en av de nærmeste dagene.

Skrevet

Torsdag er flott for meg. Har lite erfaring med Egon, men hvor vi går er nå det samme for meg i grunnen:) Kan du ikke bare sette opp et treff på treffsidene så melder vi oss bare på?

Skrevet

Jeg kan ikke på kveldstid. Mannen min er på sjøen og har ei jente på 4 hjemme. Hun er i barnehagen på dagtid.

Skrevet

Vi har satt opp treff førstkommende torsdag kl. 18 på Egon! Treffet er lagt ut på treff-sidene. Håper flest mulig kan komme!:) Jo flere, jo bedre...:) Dumt med de som det evt. ikke passer for på ettermiddag, men fikk inntrykk av at ettermiddag/kveld var mest aktuell for de fleste. Kanskje vi kan ta formiddag neste gang:)

Meld dere på, så sees vi!:) Blir koselig å treffe dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...