Gå til innhold

Kveldstreff torsdag 31.mai ;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sees vi på Front, kjempehyggelig! Jeg kommer nok rundt 19 eller kanskje litt før.

Hadde jo vært inmari hyggelig om du kom også, Karomamma, og gjerne ta med lille Karosnuppa! Ser dere sliter med å få henne til å sove for tiden - kanskje det kan være like hyggelig å ta henne med på kafe...? Husker vi gjorde det en del med eldste, som absolutt ikke ville legge seg. Vi lot ham likegodt være oppe til han var så trøtt at han sovnet greit, sånn rundt 21.30... Og lille-junior har "arvet" rytmen hans, ser det ut til. Blid og i full fart frem til 21-21.30, spiser masse om kvelden, sovner som en stein og sover til neste morgen. Så får vi mange hyggelige kvelder og mye tid med blid liten gutt. Eldste begynte å sovne greit rundt kl 20 i 2 1/2-årsalderen. Er vel kanskje ikke sånn man burde gjøre det, vi har jo egentlig latt dem styre sovingen helt selv...:-)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg ;-))

Skrevet

Håper dere får det koselig, jenter!!

Jeg strever med å få barnevakt, så det ser ut som det hverken blir fotballkamp eller kafe på meg. He he, hadde håpet å få med meg begge deler nå...

Tror det kan være lurt å få Karosnuppa i seng i skapelig tid for å følge opp de siste dagers kampanje...

Kos dere masse og ta en slurk (eller en flaske) vin for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...