Babyonboard ;-) Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Vi møtes inni byen og så ser vi i neste uke hva vi vil finne på ;-) Foreslår at vi holder det på et noenlunde rimelig nivå slik at flest mulig kan bli med... Vi gjør det enkelt med andre ord ;-) Babyonboard ;-) Strikkballen Tiggywinkel
Karomamma Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Her er en idé til en gratis aktivitet: Dere kan komme og heie på meg som spiller fotballkamp på Voldsløkka den kvelden. Til tider svært høyt underholdningsnivå!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Hvis dere er i nærheten av Aker Brygge kan jeg stikke innover til byen etter babysvømming...
Babyonboard ;-) Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg tenkte kanskje Aker Brygge jeg... Det er sånn passelig greit å komme seg til for de fleste, eller?
♥Snulder Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Hvilket tidspunkt tenker dere på? Har dagvakt fredagen og da må jeg opp før hanan galer ;=)
Ronja65 Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Når og hvor skal dere møtes? Jeg skal på personalmøte på Ullevål kl 17,30. Regner med at møtet varer til ca 20.00? (Må dessverre være der til det slutter, da jeg og to til har ansvar for temaet på møtet). Tror jeg har telefonnr ditt, så jeg kan sende deg en melding, hvis det ikke blir for seint da. Hadde vært så koselig å møte dere igen:-)
Anonym i dag Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Kan ta følge vi snulder;-) hadde vært morsomt og hilse på dere alle sammen ;-) Vi kan jo møtes ved 17-18 tiden e.l.
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2007 Kan gjerne være der tidlig jeg :-) Og bli leeeenge ;-)))) Så kommer de tidlig som må tidlig hjem, og så kommer de sent som må på møter eller fotballkamp først...
Velve Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Jammen er jeg ikke veeeeldig fristet! Skal fortsette å jobbe med lillegutts sovetrøbbel,- kanskje han klarer å sove mer enn 45 min. hvis vi øøøøøøver og øøøøøver.....Skal prøve å frigjøre meg den kvelden!
Ronja65 Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Neeeeiiii. Jeg har tatt feil på torsdag. Trodde det var i kveld jeg... :-(. Det er jo neste torsdag som det er kveldstreff... og da jobber jeg kveldsvakt.....:-( .-(.... Sån er det å være en turnusarbeider....:-(... Kos dere på treffet. Skulle så gjerne vært med. Men kan dere ikke avtale et nytt treff snart igjen? klem
Anonym i dag Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 Hvem blir med her da?? Og hvilken klokkeslett skal vi møtes ca ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. mai 2007 Virker som det er laber interesse for det meste for tida... Vi får fortsette å dytte ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har lyst, selv om jeg kanskje strengt tatt burde bruke tiden hjemme til vask, stryking og pakking til x-antall personer, og ikke bruke så mye mer penger heller før avreise! Blir jammen dyrt nok for hele gjengen i Hellas i ukesvis;-) Men, jeg er svak, jeg innrømmer det, så jeg skal følge med på tråden og se an hvordan jeg kan få det til:-)
Gummelillan Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Hm, skulle gjerne ha vært med her også jeg, men Gummismannen skal bort på kvelden og jeg skal ha venninne på besøk. Skjønner at jeg må begynne å sjekke DiB oftere igjen slik at jeg ikke går glipp av alt. For nå synes jeg faktisk at det er leeenge siden Holmsbu ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 Jeg regner med at jeg kommer!
strikkballen Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 Dette blir hyggelig! Skal vi si det sånn at vi møtes rundt Aker Brygge et sted fra kl 19 eller når det måtte passe for dere - noen kommer sikkert tidligere, noen senere osv? Celcius er veldig hyggelig (ligger oppe ved Hansken, husker ikke hva den lille plassen heter, vis a vis Akershus, rett ovenfor Aker Brygge). På Aker Brygge synes jeg f.eks. Front er bra, og ikke for dyrt (litt bortover/"utover" mot Lofoten). Andre forslag? Jeg er med på alle steder jeg, viktigste er å treffes. Ha det fint så lenge!
allerhelstNorge Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 ... jeg er tilbake i regnelandet England. Skulle mere enn gjerne ha tatt meg en treff-tur med dere flotte, herlige damer. men...... det får bli en annen gang. Ha en fin kveld, hils Oslo (spesielt Torshov) og KOS DERE!!! Klem og koz
Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. mai 2007 Vi må vel nesten bli enige om en plass... Sånne sitte og skravle med venninner plasser er jeg ikke flink på... Strikkballen kom med et forslag, jeg har aldri vært der, men for meg er det meste greit ;-) Siden jeg lider av belutningsvegring så er det kanskje noen andre som kan bestemme så møter jeg bare opp ;-))))) (skulle ikke tro jeg har den jobben jeg har...hahahaha)
Tiggywinkle Skrevet 30. mai 2007 #20 Skrevet 30. mai 2007 Jeg blir med:-) Regner med at jeg er inne rundt halv åtte. Kan vi ikke bare ta en av de to som Strikkballen foreslo? Gleder meg til å treffe dere.
Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 30. mai 2007 Vi sier Front på Aker Brygge kl 19 ;-) Men jeg er i byen fra 17 hvis noen har lyst å treffes før...
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #22 Skrevet 30. mai 2007 Oi oi oi, det er fristende å ta med Karosnuppa til byen og si hei! Vi kan jo bli en liten stund til hun må hjem og legge seg. Det er jo ganske sent for tida, ti-ellevetida tenker jeg, he he... Karopappa har sin faste utedag på torsdager og jeg har vært altfor treg med å fikse barnevakt...
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #23 Skrevet 30. mai 2007 Ooops, kom plutselig på at jeg skal spille kamp kl. 19:20. Shit happens, barnevaktforespørsel må sendes ut nuh...
Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 30. mai 2007 Hihihihi... Var det jeg mente å huske at du skulle spille kamp ;-) Betyr dette at vi ikke får se deg da?
Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #25 Skrevet 30. mai 2007 Karomamma; Drit i kampen, er jo håpløst for en stakkars barnevakt å få Karoungen til å sove, så da kommer du heller og hilser på oss ;-))) Bare si fra hvis jeg skal løse flere problemer for deg ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå