♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #26 Skrevet 22. mai 2007 Huff.......må være utrolig slitsomt og spy i 9 måneder...........stakkars deg! Da hadde jeg gått på veggen tror jeg...........
boble <3 Skrevet 23. mai 2007 #29 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er i uke 31+2 og har gått opp ca 5 kg. Merker at kg kommre fortere nå, så det kommer nok mange flere.
rosa og en blå Skrevet 23. mai 2007 #31 Skrevet 23. mai 2007 32 gått opp 8 kg... (lever på cola og sjokolade)
Prinesesse Vil Ikke Skrevet 23. mai 2007 #33 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er 32 uker i dag, har ikke lagt på meg en liten kilo, og har fått masse vann i kroppen. Det har vel med at jeg har nok å gå på fra før av + at jeg ikke har så særlig matlyst (mannen min klager på at jeg bare spiser salater, grønnsaker og frukt) men det er det eneste jeg ikke får halsbrann og blir kvalm av.... Så jeg tror nok ikke det er mye igjen av meg når jeg har fått bitteliten ut... Kos det altså,men det hadde kanskje vært litt godt å vite at jeg har lagt litt på meg...
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #34 Skrevet 23. mai 2007 Jeg la vel på meg et par ekstra kg i starten av svangerskapet å jeg........da jeg slutta å røyke! Ja ja.......får satse på en ny,sprekere og røykfri hverdag når babyen er ute........så forsvinner vel noen kilo å tenker jeg=)
Medusa80 Skrevet 23. mai 2007 #35 Skrevet 23. mai 2007 Er i uke 30+5 nå og gått opp 11 kg. Blir spennende å se hvor det ender! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå