Gå til innhold

Hvor mange kilo har dere gått opp rundt uke 31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jegt er i uke 31 og har gått opp 12 kg.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 kg:( og det er mange uker igjen...

Skrevet

32 uker og 6,4 kg...

Skrevet

Skulle ønske det var meg som hadde gått opp bare 6,4 kg............hehe!

Lurer på hvor mye jeg vil gå opp i vekt inntil babyen melder sin ankomst jeg.................!!!!

Skrevet

15 kg... men ingen klager fra JM eller lege!!

Skrevet

Har ikke en smule med vann i kroppen.. Jordmor sa at 1 kg er rent kroppsfett..

Skrevet

Er i uke 31 og har bare gaatt opp 5 kilo...men saa hadde jeg noe "ekstra" aa ta av fra foer, og da trenger man ikke opp fullt saa mye som man gjoer hvis man er normalvekt eller undervektig foer man blir gravid. Tror det blir litt "feil" aa sammenligne vektoppgang naar man ikke vet noe om startvekt eller kroppsbygning, for ikke aa nevne hoeyde. Vi er forskjellige alle sammen.

Skrevet

Jeg har grov beinbygning..og hadde noen kilo for mye da jeg ble gravid å jeg da........!

I tillegg har jeg MYE vann i kroppen....det veier litt det ser det ut til........!!!!

Skrevet

Har nok gått opp 21 kg jeg da.. Har to i ødem, men skjønner jeg må løpe endel etter fødselen ;-)

Skrevet

eg er i uke 30, har gått opp nesten 11 kg.. men det viser ikke mye..

Skrevet

jeg er i uke 32 og har gått opp 16 kg...:/ men men... av SKAL det!! :)

Skrevet

31+2 og har gått opp 6,5 kilo.

Hadde visst gått ned ett par kilo på siste kontrollen min som var idag... Lite matlyst, men magen er fin den:)

Skrevet

I uke 31 hadde jeg vel gått opp ca 17kg...

Skrevet

9 kg... Blir vel mer;)

Skrevet

uke 35 og 2 kg opp....

Skrevet

Jeg er i uke 36 nå og var hos legen i går og var gått opp totalt 9,3 kilo..i uke 31 car det ca 4 kilo tror jeg..

Skrevet

9 kg i uke 30. Men det meste kom i begynnelsen ved røykslutt:/ Er litt mer stabil nå:)

Skrevet

6 kilo frem til uke 30. Ti dager senere har jeg fått 10 kilo vann i kroppen. Syke greier! Jm regner med at jeg har lagt på meg ca 7 kilo uten vannet. Men er 16 med vannet! Spiser så sunt jeg bare kan jeg nå..hehe!

Skrevet

Har gått opp ca 7 kg, jeg. Og jeg gleder meg så innmari til å begynne å trene etter at bebisen har kommet ut! Musklene mine kjennes ut som pudding nå... :-D

Skrevet

I uke 32 hadde jeg gått opp 1 kg...

Er nå i uke 39 og har gått opp ca. 3,5 kg.

La det være sagt at jeg har spydd i 9 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...