Gå til innhold

Har dere kjøpt vogn nå?


gullis og snuppis

Anbefalte innlegg

Scubagirl

 

Så flott, jeg syntes ikke kattis hadde så mye fint babytøy...men nå var det ikke det jeg var der for.

 

Hvor i landet bor du??

Om du er i nærheten av Oslo br du ta deg en tur innom Barnas Hus på Alnabru...var der igår,,.fyfader så mye fint tøy de har, i alle regnbuens farger :)

 

Jeg er kjmpeførnøyd med vogna og kan ikke vente til vesla skal ligge der :)

 

Men du scubagirl, kjøp deg bilsete, det er mye tryggere enn sikkerhetsnett over bagen, helt ærlig, ungen blir kasta rundt som en dokke oppi bagen ved evnt snurr, eller kollisjen ol...

 

Så babybilsete er faktsik en av de beste invisteringene du gjør :) Syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bestemt meg...

 

Går for Emmaljunga City Cross vi også, etter å ha sett den på lørdag.

Så fin vogn!

 

Så det blir harrytur på oss den 15. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vogn fra jenta vår, og gleder oss masse til å ta den fram igjen:) Vi er nemlig veldig fornøyd med den.

 

Det er en Simo Duovogn. Veldig god å trille, og veldig enkel å legge sammen, skifte mellom bag og sportsdel etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ei kjempefin emmaljunga sport combi i farven sand. Hadde mest lyst på emalljunga carmen men den var utsolgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga Cangaroo (trehjuling) med citybag. Den er ny av året så vi har ikke fått noe "feedback" om denne vognen , men håper den er bra. Vi bestilte den i slutten av mars, da det kan være noe lang leveringstid og fordi Emmaljunga-lageret tar ferie en hel måned på sommeren. Vi får levert den i begynnelsen av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg fikk min Basson Roma 07 i posten forrige uke. Den virker genial:-)

Lett vogn med gode dekk:-)

Stor bag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bestilt en OTH Urban Jungle på Fru Lyng i Oslo. Der er det ganske lang leveringstid. Man kan også kjøpe den på Nordby ved Svinesund uten leveringstid. Vi ville kjøpe den i Oslo dersom det skjer noe med den så har de verksted i butikken. Tror den blir veldig fin. Så vidt jeg så kom den på 2. plass i Aftenpostens test og vi kjenner flere som er veldig fornøyd med den. Men mest av alt synes jeg den ser kul ut, særlig sportsvogndelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har kjøpt simo kombivogn. Har hatt d før, og var veldig fornøyd. 11 år siden sist jeg kjøpte vogn, så den har nok forandret seg litt siden da. Det som jeg synes er så bra med den er at den har en stor og romslig bag, med tanke på vinteren å sånn,hvis du vil ha voksipose oppi.

Så er den utrolig god å trille å har regulerbare håndtak:) Ei lun og god vogn.Praktisk at du kan ta ut bagen når ungen blir større. Den kostet nå ny 5998,- Dyrt ja...men vi valgte å kjøpe nytt... Kan jo hende den er på tilbud noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle vognkjøpere...

 

Vi kjøpte igår Emmaljunga Combi Duo Edge... Farge Platina...

 

I forhold til prisen vi måtte betale i Norge sparte vi ca. 1500,-. For disse pengene kjøpte vi kjøtt etc. på Svinesund etterpå..

 

Synes ikke det var så mye fint babytøy hos Kattis, så det blir å kjøpe her hjemme. Men det er det vel ikke så mange kronene å spare heller..

 

Vi har en hund, så han var med i buret sitt for å prøve om vi fikk inn vogna i bilen samtidig som vi har buret til hunden der. Og det gikk.. Sportsdelen kunne til og med sitte på understellet og vi fikk plass.

 

Dypbagen må vi legge i baksetet, men det går bra det også selv om vi får et bilsete der.

 

Tror jaggu en Opel Vectra Stasjonsvogn rommer det meste jeg...

Det eneste vi fant ut at vi ikke får plass til er alt dykkeutstyret vårt.. Så det blir vel en tilhenger hengende etter når vi skal på dykketur etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker goldenticket...

 

Fortalte foreldrene mine at vi hadde kjøpt vogn, og igår kom de med penger til oss.. Øremerket nurket... Litt ekstra penger til innkjøp av diverse kommer alltid godt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig, vi har også fått penger av snille foreldre :) Også fikk vi den nyyyyydelige vugga av svigers... :)

 

Jeg tror jeg bare mangler sånn "småstæsj" jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...