Gå til innhold

hva tenker dere når dere ser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg har buggis og går ikke med gucci skoene på trilleturer;) hvert til sitt bruk. synes det er HOT, men ser man for dollete ut er det NOT HOT:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KULT, tenker jeg da. Og beundringsverdig at hun fikser høyhelte når hun går tur med vogn og barn! Men jeg synes Burberryklærne er kjedelige og konservative !! he he, men bortsett fra det: hot!

Hva med en trøtt, uflidd dame med slitt, gammeltbleket hår, poser under øynene, treningsbukse med melkeflekker, med en matchende pode (....) Hot or not? he he

Skrevet

Da tenker jeg: Noen her som prøver være "higher class", hehehehe :)

Skrevet

mamsen og ml- vi høres like ut! har også buggis og sparer gucci skoene til trilleturen er vel overstått. noen ganger legger jeg de i handleposen under og tar de på på vei dit jeg skal...

synes egentlig det er litt trist med sånne uflidde ammeflekk mammaer i selebukse osv. hadde mannen giddet å gjøre de gravide hvis de så sånn ut da?NOT..

Skrevet

kke alle som har overskudd til å se topp ut i barselstiden da! Og om mannen hadde giddet og gjøre de gravide dersom de så slik ut da...ja det tror jeg...det er da virkelig mer i et forhold som betyr mer en at en til en hver tid skal se perfekt ut! Liker selfølgelig å se noenlunde ut, så litt maskara har jeg alltid på, men å style håret og full ansiktsmaling hver gang jeg skal ut av døra gidder jeg ikke.

Skrevet

Hvertfall mer HOT enn en utslit mamma med tufsete hår, utslitte sko, gammel joggebokse og altfor stoor hettegenser genser.

Skrevet

javel, men da vet du ikke hva du snakker om fordi jeg kjøper designkær til barna, men er ikke desperat og er heller ikke opptatt av at andre skal se hva slags merker jeg kjøper. Jeg bare elsker enkelte designmerker og koser meg med å kjøpe disse til barna og til meg selv.I love it! Det er heller ikke så masseproduserte klær og jeg kjøper klær med særegenheter. Handler mest i utlandet fordi jeg har reist mye i forbindelse m jobb. Kvaliteten er også utmerket.

Dessuten kjøper jeg italienske og franske merkeklær som er laget i frankrike og Italia. Dette imotsetning til dere som handler på billige kjeder (H&M, Kappahl,Lindex..osv. ) som kjøper klær fra Kina og andre asiatiske land der de er laget av barn!! DET stinker av desperasjon spør du meg! Det må være så billig som mulig så da driter jeg i om det er underbetalte barn som jobber for at vi i Norge skal bruke minst mulig penger på våre klær og kjøpe mest mulig kvantum!!!

Skrevet

hehe, så stå frem med nick da:) ække farlig vettu! bor du i oslo`?

Skrevet

Hmmm. Tenker egentlig ikke noe spesielt om henne, jeg.

Men når jeg leser dette innlegget, tenker jeg....er folk virkelig så dømmende?

La folk kle og te seg som de vil...

Skrevet

hehe, kanskje de er det da? tenkt på det?

Skrevet

Jeg tenker også at janteloven står veldig sterkt i Norge... og at jeg ikke har så lyst til å flytte tilbake til Norge når jeg leser hva folk skriver... bla. at de som kler seg slik somregel ikke har gode verdier, og er overfladiske osv.. hårreisende!

Skrevet

virker som om folk forlanger at man skal bli en "gammel kjerring" med engang man får barn?! må jo være lov å "pynte seg litt og bare være en ug mor...

Skrevet

Nå har jeg sett mange av dem som har den stilen du beskriver der, men de er ikke unge (under 30). Videre synes jeg det er bedre å se litt okay ut, enn å traske rundt med skitten, gammel vogn (som nesten ikke ruller), unger ikledd noen utvaskede ullklær og selv se ut som et uvær.....

Skrevet

Blir litt too mutch for min egen del, men syns det kan være kult med andre!! Jeg har verken tid eller ork til å være "miss perfect" hver dag, men ære være de som går inn for det. Om de er lykkelige er jo en annen sak, men da er i hver fall fasaden i boks ;)

Skrevet

Skulle ønske det var meg som hadde hatt tid til å fikse meg skikkelig, ikke bare sette en strikk i håret for å skjule hvor fælt det egentlig er..... Sjelden jeg sminker meg,, og klær har jeg knapt nok handlet siden jeg fødte siden jeg er såå misfornøyd med kroppen min. Hadde jeg bare hatt tid eller overskudd til å trene.... Har ny og pen vogn og snuppa mi er ren og pen i tøyet. Vi har både dyre merkeklær, hjemmelagede klær og H&M klær, for å si det sånn. Er ikke så møye på merke, bare det ser pent, helt og rent ut. Syns det er viktig å se velstelt og ordentlig ut, om noen vil dra den helt ut som HI beskriver(for meg blir det å dra den helt ut..) så heller det enn å se ut som en boms...

Skrevet

mammaen må se ut akkurat som hu vil for meg (og ungen og for den saks skyld..). Vet ikke om jeg hadde tenkt så mye på det, hadde nok heler irritert meg over den Stokkevogna. Synes den ser ut som det mest upraktiske man kan trille rundt på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...