Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 -en stæsjet ung mamma med stylet, fønet hår, høyhelte gucci sko, trange klær og en matchende liten pode i burberry klær og stokke xplory vogn, trillende rundt med en latte i hånden? Hot or not?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 ehh, folk må da vel få kle seg og være akkurat som de selv vil eller??
FuriLaks Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 NOT! Fordi jeg syns Stokke xplory vogna er stygg
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Jeg tenker: Å, der er det også en ung mamma! Ser ut som hun for en gangs skyld har hatt litt tid til å pleie seg selv og kose seg litt. Kult at flere velger å begolde i steden for å ta abort selv om de er unge. Signerer sånn som deg jeg.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 jeg har selv stokke vogn,kjempe fornøyd med den. jeg bor på landet, har hest og hund og er 25 år rekker også å fikse håret og sminke meg før jeg går ut. dattern min matcher ikke alltid men iblandt og jeg drikker heller ikke caffe latte men... hørtes jo litt ekstremt ut i hovedinnlegget men alikevel!! folk må da få lov å være freshe selv om de har fått barn. hehe
vi blir 4 :o) Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 da tenker jeg, "å så heldig som har overskudd til å fiffe seg litt i disse travle dager..." også lover jeg meg selv at jeg skal begynner å ta litt bedre vare på meg selv, og fiffe meg litt selv også.. desverre varer tanken så kort at neste dag er den borte igjen.. stakkers mannen min ) før var jeg fjong, nå er jeg mor.. buhuu.. hun er hot jeg er not.. (
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Jeg synes det er HOT! Tenker at den dama har alt, og jeg vil også være fiiiin =(
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Synes generelt folk med masse designerklær er litt tragiske. Finnes sikkert masse annet å bruke pengene på enn Burberry til barna. På den annen side hadde sikker hun syntes synd på meg og poden der vi trasket av gårde i H&M-klær...
Murmeline Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Jeg tenker hvertfall noe annet enn om jeg ser en gammel (mental alder!!!!) mamma med sjuskete hår stylet med babygrøt, utslitte joggesko, gubbens sekkete klær (shoppingfobi??), en cola i den ene hånden (koffein), trillende med en barnevogn som har sett sine bedre dager Selv representerer jeg noe midt i mellom, og synes det er ganske passe!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde nok bare sett vogna, det er det jeg ser på når jeg passerer noen med barnevogn, og ikke personen bak.
wirre;o) Skrevet 21. mai 2007 #13 Skrevet 21. mai 2007 hva er en ung mamma i dag? er det ei på 16, 20 eller 25 år? jeg må si at jeg for min egen del, synes det er hyggelig å se fresh ut når jeg går ut døren, ( ser meg rundt avogtil og tenker at det ikke er rart at gutta finner seg noe penere), og jeg liker at lillegull er pen og ren i klærne ( og jeg har mange gode venner og tanter som handler dyre, fine klær til henne). jeg har en kjempe lekker Silvercross vogn, som jeg har sagt hele livet at jeg ønsker å ha til babyen min ( og vi var så heldige at vi fikk den også). Og er jeg endelig ute i byen, er det godt med en latte. Jeg kan ikke selv vurdere om jeg er hot eller not. Men om det er not å se fresh ut, ha en slank figur og merke-klær, el lita tulle i Burberrykjole, en valp i bånd og en latte i hånden. så er jeg NOT og trives med det!
alexandriah Skrevet 21. mai 2007 #14 Skrevet 21. mai 2007 Høres ut som om du har sett meg på gaten...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. mai 2007 #15 Skrevet 21. mai 2007 Elendig mamma..: Dårlig gjort å henge meg ut her sånn ;o)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #16 Skrevet 21. mai 2007 Hvis hun i tillegg oser av selvtillit og virker strålende fornøyd med tilværelsen ville jeg nok bare tenkt at det er koselig å se mammar som koser seg med morsrollen Vi har alle forskjellige måter å gjøre det på
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 21. mai 2007 #17 Skrevet 21. mai 2007 Prøver å gjøre det beste ut av meg selv når jeg skal på bytur, men min tanke om jeg hadde sett denne dama er garantert: åhhh, sånn vil jeg og se ut;)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #18 Skrevet 21. mai 2007 he he...jeg hadde nok synes det var litt overdrevet ja men hadde ikke reagert noe spesielt... MEN ert veldig for å style seg opp jeg da..jeg kunne nok gått i høyhelte sko, litt sexy klær og masse bling bling, men uten en hund i rosa klær i allefall!! Elsker og stæsje meg opp av og til:-)))
ettie Skrevet 21. mai 2007 #19 Skrevet 21. mai 2007 Helt ærlig... For det første hadde jeg nok ikke lakt merke til at de var disse merkene, fordi jeg bryr meg null om slik,men kjenner jo typen og hadde sikkert tenkt mitt. Fordomsfull som jeg er hadde jeg håpet inni meg at foreldrene ikke bare hadde mye penger men også gode verdier, empati og masse kjærlighet og gi barnet... Men mine erfariner tilsier at de kanskje ikke er så opptatt av indre sjønnhet og medfølelse for andre mennesker
ettie Skrevet 21. mai 2007 #20 Skrevet 21. mai 2007 Glemte og svare... not. (men litt hot også. Verfall utsende messig)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #21 Skrevet 21. mai 2007 Hmmm kult innlegg!!! Høres egentlig ganske lik ut meg ( går ikke ut uten sminke og fønet hår), men synes det er synd at folk dersom ror at jeg er dum og /eller ikke bryr meg om indre verdier. Jeg er opptatt av at min sønn skal vokse opp til å bli en kjernekar: snill og grei, ikke bortskjemt, tolerant og ydmyk, selv om han vokser opp med en mamma som er glad i en manikyr eller to og noen prada sko her og der... hvorfor 'let yourself go?' Jeg er stolt av at jeg ser nøyaktig ut som før jeg fikk barn, og det prioriterer jeg å opprettholde...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 21. mai 2007 #22 Skrevet 21. mai 2007 Altså...veldig vanskelig å svare på den siden jeg må være i situasjonen først. Men folk som kjøper svinedyre klær til barna sine synes jeg er litt tragiske, fordi å kjøpe klær til flere tusen til en unge som vokser ut av det i løpet av en til to måneder, synes jeg stinker av desperasjon..men ellers tenker jeg ikke over det TROR jeg
alexandriah Skrevet 21. mai 2007 #23 Skrevet 21. mai 2007 enig i det med de dyre klærne til barnet. men mor kan jo få lov til å se litt fresh ut. Føler det er så mye sånn : Å hun hadde tid til å sminke seg, for en dårlig mor' mentalitet. Det går an å være sexy, litt diva og mye mamma!!!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 21. mai 2007 #24 Skrevet 21. mai 2007 tror det er meg du har sett jeg;)
ettie Skrevet 21. mai 2007 #25 Skrevet 21. mai 2007 Hehehe... Har blitt full i fordomer etter at vi flyttet like inn til Handels høyskolen. Pannebond faktoren er høy! Selv om de fleste sikkert er greie er det drittsekkene og bimboene en legger merke til. Og da blir man litt fordomsfull hehehe... Ganske morsomt igrunn. Jeg tror de tenker om meg:" jævla dust i billige stygge klær, hun kunne sikkert tenkt og være som meg" Jeg tenker om dem: " Dust! Pappa betaler! Hva med og tenke litt på de store spørsmålene i livet og ikke bare på hvordan du ser ut og hvor mye penger du har!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå