Gå til innhold

Advarsel- TV serien Unge mødre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går faktisk ann å være med på en tv-serie å ikke bli utnyttet!

Man får vel håpe at de som ser programmet kan kjenne seg igjen, å det tror jeg man kan uansett alder. Det å ha barn er stress til tiden, barn gråter, å man sitter kanskje bustete, skitten og usminket i sofaen å prøver å samle krefter til "nye oppdrag".

Livet er ingen dans på roser, så hvorfor skal man få det til å virke slik uansett?

Lykke til dere som er med i serien :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tihi, SuperGlad, din kommentar forfulgte meg resten av svangerskapet! "det er så vondt at du heller kan få kappe av meg arma!" ;o)

Skrevet

For en tåpelig diskusjon. Man er en "oppegående" mor fordi man ikke ønsker å bli med, og de som vil bli med er bare irriterende.

Hvorfor må dere henge dere opp dem som ønsker å være med? Hva er så fryktelig negativt å vise at selv om man er ung, så kan man faktisk være en god mor? Trenger da ikke brette ut hele privatlivet av den grunn. Og så er det TV-Norge, som liksom skal brette ut det hele så negativt - hvorfor svartmale alt da? Jeg fatter ikke det jeg altså. Dem tjener da vel penger uansett hvilket program dem viser, og om serien blir negativ eller ei, det er vel øynene som ser på programmet som avgjør?

Jeg personlig synes det er bra at tv-norge vil lage en slik serie, kanskje alle dem som slår alle unge mødre under èn kam faktisk kan se at unge (som eldre) mødre faktisk kan ta vare på barna sine. Om dem viser en skrikete unge, ett barn som tegner ned veggen, en som sparker eller dytter lillebror eller rett og slett en som nekter å kle på seg og slår seg totalt vrang - er ikke det virkeligheten da? Uansett alder?

Er sikkert mange som vi si at du skjønner overhodet ikke poenget i denne diskusjonen, og alt er bare tull, men legge ut meniga mi gjør jeg uansett, som alle andre her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...