Gå til innhold

Endelig skjer det noe her;) Presentasjon..?:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg er 37 år og fikk nr 4 den 31. mai. Sebastian veide 4320 og var 53 cm lang. Jeg bor på Hurumlandet. De tre stolte søsken er 7, 11 og 13 år. De er fra mitt første ekteskap. Pappan har ingen fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk ei lita jente 15.mai, så nå er vi stolte foreldre til en kjekk gutt og ei nydelig jente:o)

Vi bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ei 30 år gammel jente som fikk min andre 21. mai. Det ble en liten gutt som skal hete Dennis Andrè. Har oxo ei lita jente på 4 år som heter Mina og vi bor i Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er ei jente på24 år fra Trondheim som fikk mitt første barn i mai. Michelle kom til verden 16 mai ( 3 uker før termin) på St. Olavs. Hun var 2650 gram og 48 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår vakre lille gutt kom 31 mai. Det er vårt første barn, men vi har fortsatt ikke klart å finne navn! Lillgutt ble født i Fredrikstad, vi bor i Moss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

 

Jeg er en jente på 22 år. Og fikk en Jente 27.05.07. Og hun heter Isalin=) Vi bor utenfor Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

 

Jeg er 30 år, fikk lille Tobias den 28. mai. Bor i Akershus...

Dette er barn nr. 2 - har en sønn på snart 4 fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at han kom 19 dager før termin og veide 2971 gram og var 48 cm lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her, selv om jeg ikke har vært på barnimagen dette svangerskapet.

Fikk ei jente, Mari, 22.mai på Kongsberg sykehus. 16 dager før termin. 2780 g og 45 cm. Har en gutt på 4 år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Jeg er en jente på snart 23 år =) Vi fikk en herlig gutt 30/5 13 dager på overtid... er fra vestfold. fikk en litt tøff start på det hele, først måtte jeg ha en utskrapning og nå har bade jeg og lille Henrik fått hals betennelse. men stor trives som mamma =) han var 4110 og 53 lang da han kom til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Da har jeg endelig littegrann til til nettet jeg også. Langt lettere da jeg "bare" var gravid! :-)

Er 31 år, og fikk vårt første barn, ei jente, 17. mai. Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Litt sein jeg, viste ikke om tråden!!=P

 

Jeg er en jente på 16 år, fikk en gutt 15 Mai, 14 dager før tremin 29 mai!

Han veide så mye som 3350cm, og vare 49 cm lang!

 

Vi bor litt utenfor Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heihei!

 

Litt treg jeg... Vi fikk en nydelig liten gutt 18. mai, 5 dager etter termin, som har fått navnet Sebastian. Han var 3040 gram og 48 cm. Jeg er 27 år, gift og bosatt i Trondheim. Sebastian er vårt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...