Gå til innhold

Endelig skjer det noe her;) Presentasjon..?:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Flott at det kommer noen inn hit også, jeg har bare sittet å "ventet".. hihi:)

Er ei 22år gammel jente, vi fikk første 2mai. Det ble ei lita tulle som heter Lisa. Vi bor i Tromsø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg er også 22. fikk en gutt den 5. mai. :) (vi har ikke blitt enige om navn enda..) han var 3,7 kilo og 50 cm.

har en gutt fra før på 15 måneder, som forøvrig er en kjempesnill storebror..

vi bor i Nord-Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 35 år og fikk en nydelig gutt den 8 mai. Dette er mitt tredje barn. Han var 4180 gr 53 cm og han skal hete Martin.

 

Vi bor i Ålesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er 29 år gammel og fikk ei nydelig prinsesse den 8.mai. 3870g og 53 cm og hun skal hete Emma Aileen. Vi bor i Haugesund

 

Ozgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 25 år gammal, alenemamma, bor i Skudeneshavn, flytte til Åkrehamn om noen mnd,. Fikk ein skjønne gutt den 6. mai. 3742gram, 52 cm, Han heter Magnus Aleksander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

Jeg er 28 år, samboer og bor i Asker. Vi har en gutt på 19 mnd som ble storebror til lille Jakob 22 mai. Jeg er student, men nå blir det et års pause før jeg starter opp med siste året.

 

Før var nicket mitt Marlin,Lillegutt og Minst, men nå har jeg endret det til:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Jeg er 22år og fikk min førstefødte den 7. mai, 1 uke før termin.

Det ble en fantastisk nydelig jente som har fått navnet Sarah.

Hun var 3730gram og 52cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ser forresten du er fra Ålesund Apollo, da så jeg deg sikkert på hotellet etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 23 og fikk lille Sienna Sophie 25.mai- verdens nydligste lille tulle. Hun er første barnet vårt. Vi bor i Oslo, og jeg er vanligvis student, men har nå perm.

 

Hadde nicket malin+1 før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg fikk ei jente 10. mai, 10 dager før termin. Hun var vårt første barn og var 3020 gram og 50 cm. Vi ga henne navnet Malin :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 32 år fra Asker. Vi fikk jente nr. 3 11 mai, 3.490g og 50 cm. Hun heter Frida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Er 31 år gammel trebarnsmor. Fekk ei lita tulle 15 mai, ho var 3010 gr og 47 cm. og skal heite Eline.

Bor i kvinnherad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er 29 år gammel og bor i Trondheim. 16. mai, en dag før termin, kom vår andre sønn til verden og han heter Heine:) Han var 3740g og 50 cm da han ble født. Fra før har vi en 2 1/2-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 aar og fikk min forste den 11 mai. Hun var 52 cm og 3360gram. Alt staar bra til med oss og hun spiser og legger paa seg som hun skal. Hun heter Johanna og er ei kjempe snill jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:o)

 

Jeg er 24 år og fikk en liten gutt som heter Neo Tobias den 23. mai. Han var 3740gr og 51 cm. Dette er vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :-)

jeg er 39 år og fikk lille June-Sofie den 25 mai. hun var 3080 gr og 49 cm. jeg og samboern min har 5 fra før tilsammen som ble storesøsken. de er 19,18,16, 9 og 5 år så det blir nok ei lita bortskjemt ei dette ;-)

 

vi bor mellom ålesund og molde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg og mannen min fikk vår første barn, en gutt, den 9. mai på vårt 4. prøverørsforsøk. Jeg er 37 år og bor i Bodø. Snorre kom 14 dager før termin, var 46 cm lang og 2910 g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hadde glemt denne klubbsiden jeg, men er her jeg også.

 

Fikk nr 2, tidlig på morgen 1.mai. (fødselen tok 2 timer og 20 min) Han var da 3800g og 51 cm og ble født 16 dager før termin, men fikk flaggdagen sin likevel.

 

Jeg er forøvrig 28 og vi bor i vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk vårt første barn 13.5.07! (3,5 uker før termin) Sebastian veide 3060 og 46cm. han er blitt litt tyngre og lengre i mellom tida :-)

 

Jeg er 24 år og bor på Vigeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...