Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 16. mai 2007 #26 Skrevet 16. mai 2007 Vil bare henvise til det som står på forsiden her nå. http://www.barnimagen.com/
~Simelisa & Marina~ Skrevet 16. mai 2007 #27 Skrevet 16. mai 2007 heisann... Ikke for å virke kald eller frekk, men hvorfor skrive slike innlegg på siden som omhandler 3. og siste innspurt til å få babyen i armene sine...??? Det finnes egene debattrom der du kan øse ut din frustrasjon og sorg..synes d blir litt feil her jeg... Føler med deg og din venninne, men her ska vi glede oss og ikke bekymre oss... ;o)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #28 Skrevet 16. mai 2007 bare for å gi en beskjed til alle som legger igjen spørsmål som om de skal ringe eller ikke til sykhuset...mange som lurer på det..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 16. mai 2007 #29 Skrevet 16. mai 2007 Vi må da kunne takle å lese oom slike hendelser..bekymring er en del av svangerskapet. Mener jo ikke at dette er et tema som må være oppe og går hele tiden, men vi kan da ikke bare fortrenge det heller? Det er valgfritt om man vil lese innleggene eller ikke
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #30 Skrevet 16. mai 2007 jeg syns du trengte ikke og skrive sånn her hvor vi andre venter og gleder oss.blir bare bekymret...vi har ikke så lenge igjen skjønner du.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 16. mai 2007 #31 Skrevet 16. mai 2007 Da trenger du vel ikke lese innlegget heller??? Beklager, men nå blir jeg irritert og veldig hormonell!!! Er det muulig??
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #32 Skrevet 16. mai 2007 innlegget sier jo alt!!!!irritert her også
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #33 Skrevet 16. mai 2007 trist å høre håper hun har det fint... takk hovedinnlegger jeg selv turte ikke å ringe ventet ett helt døgn... og jeg var overnærvøs men når jeg først turde å ringe sykhuset ble jeg så varmt motatt at det var jo ikke ekkelt å ring å mase.alt gikk veldig bra
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #34 Skrevet 16. mai 2007 Jeg vil også takke Maya som la inn hovedinnlegget her... Det er veldig greit å få en påminnelse om å ringe føden når man bekymrer seg. Jeg er en av de som råder alle til å ringe, men når det gjelder meg selv har jeg en tendens til å skyve det vekk. Fordi jeg vil ikke virke hysterisk. Jeg tror det kan være sunt for oss å se hvor ille det kan gå hvis vi ikke lytter til magefølelsen. Stort sett er gudskjelov alt i orden, men man kan aldri vite. Jeg kommer ihvertfall til å ringe med en gang jeg merker at noe er annerledes!!
jordbærsjokolade Skrevet 16. mai 2007 #35 Skrevet 16. mai 2007 Jeg syntes det er veldig fint at Maya la ut inlegget jeg, kanskje det får en urolig jente til å ringe føden før det er for sent. Jeg dro innom i går jeg pga lite liv, mye bedre å dra dit en gang for mye enn en gang for lite (alt ok med min baby).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå