Gå til innhold

Flere med termin rundt 21. januar?


whoopsie daisy

Anbefalte innlegg

Har termin 22 januar, etter min egen regning. Men vet ikke når man skal til legen. Har bestilt time til neste uke, egentlig p.g.a. en mongolid onkel. Håper alt går fint. Dette er min 1 graviditet. Er utrolig glad. Dette var planlagt, men at det skulle skje på første forsøk hadde jeg ikke trodd. Men er glad uansett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 25 januar. Føler jeg må nå 12 ukers grensen men det virker så langt fram i tid. Har en sønn på 20 mnd fra før og husker ikke at tiden virket så lang sist gang. Men gleder meg enormt mye.

Hadde vært gøy om vi kunne holdt hverandre oppdatert om hva som skjer fremover.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 17. januar, men har vært på UL idag og fikk termin 20. januar. Helt enig med dere som synes at tiden går saaaaakte til 12 uker. Det fine med det for mitt vedkommende er at det er akkurat når ferien begynner, blir bra å dra på ferie rolig og trygg:-)

 

Jeg var gravid utenfor livmor sist så jeg har faktisk hatt min 2. UL idag og skal tilbake neste uke. Det ser veldig fint ut og er inne i livmor, hurra! 8 måneder virker jo vanvittig lenge da!!! :-)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 21.1 jeg også. Er kjempeglad, og har så mange ting jeg lurer på:) Ser at det kan bli vanskelig å vente til 12.uke med å fortelle den gode nyheten. Har ikke ringt og bestilt legetime enda, når er det vanlig å ha sin første legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper.

Jeg sliter. Har fortsatt pittesmå blødninger. Er 5+2 i dag og på sykehuset sider de at det er for tidlig med UL for de kan ikke se om det er liv likevel....Jeg hadde smerter i helgen og har spottet siden fredag....grøss. Tror jeg mister enda en gang. Hadde MA i mars og var da 7+1. Men dette føles annerledes så det kan jo være en liten blødning. Jeg får leve i håpet.

Er det noen av dere som har hatt SA? Er det slik at man ikke er i tvil om man mister? Blør man skikkelig?

(Unnskyld hvis jeg skremmer noen sarte sjeler nå, mente ikke det men søker litt råd i en halvfrustrert periode.)

 

Fortsatt ved godt mot:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle januarmammaer..

Vi har termin 22.januar, og gleder oss veldig til det.. Denne gangen skal vi prøve å holde oss til jeg har vært på den første kontrollen 25.juni, blir spennende å se om det går.

Lykke til alle sammen

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modesty: Synes det hørtes veldig rart ut at de sa de ikke kunne se noe etter 5+2. Jeg begynte å blø 5+2 sist gang og var til ul dagen etter. Da så de en spire på 2mm. Det var en ytre blødning (ikke inne i livmoren). Desverre så eskalerte det for min del da, og jeg aborterte etter 5+6. Smertene varierer fra person til person, mine var moderate (men tydelige) og jeg blødde i omtrent en uke (ikke mye, men som en lett menstruasjon). Det kan jo være at det bare er en liten ufarlig blødning da? 1 av 4 som føder som normalt har opplevd dette tidlig i svangerskapet leste jeg et sted. LYKKE TIL! Krysser fingre og tær for at det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...