Gå til innhold

Flere med termin rundt 21. januar?


whoopsie daisy

Anbefalte innlegg

Kanskje vi kan følge hverandre litt fremover?

Det virker som en evighet til januar, og først føler jeg at man må over den magiske 12 ukers grensen. Det er så mye som skjer med kroppen framover...det blir spennende å følge utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann...jeg har vel termin rundt 18-20.januar...

jeg vet at det er lenge og vente...var 13uker sist når jeg mista så er litt spent nå:) men er sikker på at det kommer til å gå bra denne gangen.

kommer til å be om tidlige UL denne gangen..:)

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23. Som deg sikter jeg i første omgang mot 12ukersgrensen.Er fryktelig spennende tid dette.. Også sååå gøy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! 21. januar her :) Lenge til, ja! Når er det greit å dra til legen? Jeg har tre positive tester, men ingen symptomer.. Regner med at jeg blir kvalm snart..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 21. januar eller der omkring. Skal til første kontroll 8. juni. Kjenner meg ikke helt i toppform. Prøver å holde dette hemmelig frem til 12. uke, men tror ikke det blir så lett nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til legen neste torsdag. Fikk beskjed om å ringe tidlig pga at det gikk galt sist. Får vel litt tettere oppfølging enn normalt denne gangen. Ellers så er det vanlig å dra til legen et eller annet sted mellom 8 og 12 uke (kommer seg an på legen). Ellers så har jeg egentlig ingen symptomer. Begynner å få litt ømme pupper, men det er også alt. Hva med dere??

 

Jeg skal til foreldrene mine i morgen. Kommer nok til å fortelle dem nyheten..!

 

okidokitralala: Er fra Oslo. Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 20 januar. Mista i uke 14 sist (februar) så jeg er veldig spent. Men jeg gleder meg like mye denne gangen og har en skikkelig god følelse på at denne sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin er 22. januar. Skal til 1. kontroll 2 juli, kanskje den blir forandret da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og fra Oslo. Skal på først kontroll allerede neste uke. Ringte egentlig fordi jeg har fått kraftig bihulebetennelse, og håpet på å få en time i løpet av denne uken. Det var utelukket - ikke noe ledig før neste uke, og da kan det jo være at jeg er frisk igjen (ser ikke sånn ut nå, men..) men da sa jeg at jeg akkurat har funnet ut at jeg var gravid, og dermed sa hun at da kunne jeg jo få den timen uansett som kontroll, og så ta bihulene også dersom jeg ikke var bedre. Så da blir det tidlig kontroll på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 17.januar. Det blir 3.mann da... Er fra og bor i Oslo. I dag har jeg fått skikkelig ømme pupper, føles akkurat ut som melkespreng... Også føler jeg meg kvalm i noen sekunder av gangen innimellom. Det gjorde jeg de andre gangene også, så dette føles veldig bra ut! Mulig jeg er inntil 5 dager lenger på vei da, pga litt rar siste-mens (muligens en tidlig abort). Men pleier å få en uke etter termin, så det blir sikkert i siste halvdel av januar. Lykke til alle sammen! Jeg kommer nok til å henge litt her inne framover! Gleder meg så veldig til hele graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:) jeg er helt ny her, akkurat funnet ut at jeg er gravid:) er første gangen, så er veldig spent:):) foreløpig termin er 22.januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia. Jeg også melder meg på her. Har menstermin 22/1.

Testet postiv i dag og er svimmel enda.....hehehe

Koslig at vi er så mange. Lykke til så lenge jenter. Må spirene våre bare klamre seg fast.............

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei jenter! Jeg har akkurat testet positivt på clearblue.. utrolig!

Har termin 28 januar 2008 ifølge terminkalkulatoen.

Vil gjerne høre fra noen, så vi kan bli kjent, og veksle erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 20. Blir veldig spennende dette ja, håper vi alle får oppleve å føde i januar ja! Eg e ellers fra Sandnes, men flytter til Klepp innen babyen blir født, forhåpentligvis;) Andre fra Stavanger/Jæren området med termin i jan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 23.1. Avventer den helt store hopplagleden inntil ultralydsjekk da forrige gikk galt i uke 12. Men tillater meg en bitteliten YES :-D Vi ses her inne framover håper jeg, krysser alt jeg har av armer og bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har faktisk også ifølge BIM termin 21 januar!Men har i dag hatt en del menssmerter og småblødninger..noen av dere som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg har termin 27.januar....det er jo noen dager etter deg da..:) Jeg testet positivt i går. Men har i noen dager hatt sterk mistanke om at jeg var gravid...

Har hengt inne på Bli gravid gjennom 9pp èr(men ikke så aktivt de 2 siste).......så det var deilig å få komme inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også småblødninger og menssmerter nå. Er skeptisk.

hvordan går det med deg anonym?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24. januar. Fant ut på onsdag at jeg er gravid. Er så spennende. Dette er min første. Føler meg på en måte litt alene,selv om jeg har en kjempe fin samboer. Vet ikke hvorfor,men trenger vel sikkert å prate med noen som har vært eller er gravide nå. Gleder meg iallfall til de første 12 ukene er over og alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende fremover..Jeg synes tiden går så sakte! Er dere nøye på hva dere spiser? På 17.mai ble det servert spekemat. Det hadde jeg hørt at gravide ikke skal spise så det ble grillpølse på meg. Ikke fullt så godt da..hehe...Tar dere vitamintilskudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...