Gå til innhold

Er det flere mai-mager igjen her nå?


Divinity

Anbefalte innlegg

Jepp, er også her. Termin 31.mai. Selv om JM på fredag sa at det nok ble barn før 17. mai, har jeg nå mista all tro på at _det_ skal skje. Har hatt maserier gående i fem dager nå og er LEI. De er tildels ganske vonde, særlig om natta, men står jeg opp så forsvinner de. ARGH!

Hodet er festa og har vært det i en uke. Mensmurringene er nesten konstante i dag, men ingen slimpropp eller tegningsblødning så langt.

 

Fikk datteren min dagen før termin sist, og da hadde jeg hatt 3 cm åpning og vært overklar i nesten en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var litt godt å lese alle disse innleggene og se at jeg ikke er den eneste som er lei! Er -5 dager på overtid nå, og ingen tegn på at noe vil skje her... Er førstegangsfødende, og veldig spent... Føler meg ganske smårar som bare går her og venter på at jeg skal få vondt både her og der.... Av en eller annen grunn var jeg ikke forberedt på å gå noe særlig over, nå prøver jeg å innstille meg på både to og tre uker over, slik at det skal bli litt lettere å vente.... Hun kommer vel kanskje på 17. mai, slik alle har kommentert hele tiden....

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her enda jeg også, termin 23 mai. Har hat kynnere og "mensen murring" i ryggen i over en uke nå, men det ser ikke ut som det skjer noe enda. Blir ganske sliten av å gå sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin i mårra! =) men ganske rolig her!

Spørs omjeg får sove i natt! hihi!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin den 30.mai:) e litt lei eg og:)

har 2 cm åpning og maserier heile tia...veit ikkje kor langt tid kan dt ta før dt blir action:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her idag også.... 9 dager på overtid åh det finnes ikke tegn på at noe skal skje.. Har ikke merket at noen slimpropp har gått, og det er laaaaang tid mellom hver gang kynnerne kommer iallefall... Skal til kontroll på sykehuset på fredag, dah har jeg gått 11 dager over og jeg håper rett og slett at de setter i gang for nå er jeg lei!!!!!!!

Hadde ikke planlagt åh gå gravid på 17 mai, skikkelig kjedelig, skal nå prøve åh pynte meg så godt jeg kan men det er ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke baby før 17.mai her, nei. Natt til 17. var jeg sikker på at noe var på gang, men det stoppet opp igjen og siden det har det ikke vært noen tegn. Har fått det for meg at denne ungen aldri kommer til å komme ut...

13 dager til termin, men ble spådd at han ikke kom før 7. juni. DET er lenge til, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda. Termin neste søndag, men i dag har jeg følt meg veldig fødeklar. Masse vondter i ryggen og underlivet. Hadde vært fint om han kom i natt, for nå savner jeg kroppen min!

Ellers er formen fin, litt BL, men ikke værre enn at det ikke hindrer meg noe særlig. Har derimot fått innmari sterke kynnere de siste dagene, så hver gang jeg prøver å gjøre noe fysisk stopper de meg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...