Gå til innhold

Er det flere mai-mager igjen her nå?


Divinity

Anbefalte innlegg

Vi er jo kommet til midten av mai... Så bare lurer på hvor mange som er igjen her nå, og hvordan det står til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ihvertfall her og ja det står bra til sjøl om jeg er - 11 dager over idag, har nedtelling mot siste dag det kan skje no:) Hadde termin 3. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her... Hadde første dagen som lei i går. Var i 2 konfirmasjoner og jeg var bare i veien! Hadde mest lyst til å sette meg ned å grine flere ganger...hihi. Men i dag er det bedre igjen, så det er jo fint! Blir spennende å se når h*n kommer... Begynte med modningsblødninger for 3 uker siden, og slimproppen gikk for over 2 uker siden, i tillegg så var det flere uavhengige personer som mente jeg hadde fødeansikt,og at babyen ville være ute til tirsdag/onsdag. Og så går jeg til fotsoneterapaut som sier at sonene er modne. Så det ser jo litt lyst ut kanskje, men er vel farlig og håpe!

 

Men formen er iallefall bra! Selvom jeg gleder meg fælt til å ta av noen kilo nå;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... termin 24. mai. Ikke et bittelite tegn på at fødselen nærmer seg, bortsett fra den store magen da. Prøver å ikke gå å vente, er tross alt noen dager igjen til, termin, men er jo nesten umulig å ikke tenke på det... hele tida.. :-)

 

Men fin form og ikke drittlei ennå, så kan ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jada, jeg kommer sikkert til åh gå rundt gravid til neste år ;p Er en uke på overtid nå, og jeg er så jævlig lei.. Kroppen verker men ikke noe tegn på at vesla har tenkt seg ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 19. mai og har ikke tro på det kommer til å skje noe med det første. Går og setter modningsakupunktur, men det virker ikke som det hjelper i det hele tatt. Begynner og bli kjempe lei, men skal vel egentlig ikke klage siden det er flere folk som har godt over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei. Vi er nok mange igjen ennå. Jeg har termin 21.mai og gleder meg veldig til fødselen setter igang. Har ingen forhåpninger siden jeg gikk 11 dager over med førstemann og 10 dager over med andremann. Men man kan jo håpe... Har vært til modningsakupunktur og kjører på med full dose bringebærbladkapsler. Nå kan jeg uansett vente til over 17.mai slik at jeg kan se på den eldste i sitt første 17.maitog. Det er mange hensyn å ta...

Men det er utrolig tungt nå på slutten, en virkelig tålmodighetsprøve.

Tvi, tvi, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok her enda, 7dager til termin og fryktelig lei allerede. Jeg ble så godt som lovet en fødsel forrige uke av de på sykehuset, og det gjør så mye vondt nå at det er til å bli småsprø av.

 

Hadde aldri trodd jeg skulle klare å bli lei før termin altså, jeg var jo så strålende fornøyd med å være gravid for en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også..! -4 dager idag..å ingen tegn på at noe skal skje enda..er så lei!!! Hadde håpt på å få trille vogn på 17. mai, men tror jeg bare kan glemme d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i dag og det ser ikke ut til at det skjer noe med det første. Hadde rier i hele går, men så fort vi begynte å snakke om at vi måtte ringe svigermor som bor to timer unna så hun kunne komme å være barnevakt hvis noe skulle skje i løpet av natta, så stoppet riene. Jeg sov godt i hele natt og har ikke merket så mye som en liten murring i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også her, en dag på overtid nå, men håper det ikke er så lenge til det skjer noe, har hatt utrolig vonde kynner de siste par dagene. men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin i går (13. mai) men går fortsatt rundt med stor mage *sukk*. Vært hos legen i dag og han sier hodet ikke har festet seg enda, men lillegutt har ligget med hodet ned i over 4 uker så bekymrer meg ikke så veldig for det. Hadde å håpet å trille vogn på 17. mai men enten så er vi på barsel eller ligger hjemme på sofaen og er dritlei! Lykke til alle sammen, håper vi slipper å gå altfor lenge å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda. Hadde termin 12. men ingen tegn på at noe skal skje enda. Skal til lege på kontroll i morgen så da får jeg høre hva de sier. Er det noen som vet når det er vanlig å bli satt igang og hva de gjør? Har en følelse at det ikke kommer til å skje noe på en god stund enda.

Ønsker dere alle lykke til med fødslene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 3 dager og er her ennå. Er skikkelig drittlei, hadde håpet på å føde litt før termin siden jeg fødte en uke før sist gang. Det er tydeligvis ingen automatikk i det....:( Prøver å tenke at jeg ikke kan klage- er jo ikke over termin, men det er vanskelig å fokusere på noe annet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også her! :0) Har fem dager igjen, men håper veldig på at ting skal skje snart. Har gått hele helgen med kraftige kynnere, trodde at hun skulle komme igår... MEN her sitter jeg og alt har dabbet av... ;o) Bør vell ikke forvente for mye før termin, men håper litt da. Legene har sagt at hvis jeg går over termin, må jeg ta keisersnitt igjen pga. tidligere ks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt å høyra at ikkje alle har født.Var inne på `hvem har født`.Følte det var kun meg igjen:)Termin fremdeles 25 mai og fremdeles ingen tegn til at nåke er på vei.Venter venter venter og veeeeeeeeeeeeeeenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25. mai, og forløbig lever jeg uten særlige tegn til nær forestående fødsel. Egentlig merker jeg veldig lite til murringer og kynnere,jeg har heller ikke fått så veldig stor mage, så det er få som tror jeg bare har 10 dager til termin. Meg selv inkludert noen ganger;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager igjen i dag. Har vært hos legen i dag på kontroll og hodet har festet seg!!!!!!!! Fødte 9 dager før forrige gang, håper det blir tilfelle denne gangen også. Har time på Ullevål om 6 dager for å vurdere igangsetting fordi jeg har hatt en del komplikasjoner (Carpal Tunnel Syndrom og streptokokk B), men vil helst at det skal gå naturlig... så håper det skjer noe før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her fremdeles :o( Slimproppen gikk i går tidlig og selv om jeg har hatt masse kynnere hele 3. trimester har jeg ikke hatt en eneste en etter at slimproppen gikk, he he. Får håpe det er stille før stormen, Har 10 dager igjen til termin i dag og i kveld skal vi på kontroll til jordmor. Blir spennende å høre hva hun sier :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her enda, og er bare sur og lei...! Hehe... er nå i min 5. dag på overtid, og frykter at han kommer den 17.... kynnere og maserier hele tiden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...