L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. mai 2007 #26 Skrevet 14. mai 2007 så flink dere er jenter:) Jeg går når jeg er på jobb jeg og det er nok for min del. =) Er utrent fra før og tørr liksom ikke å begynne å trene masse nå. Men jeg og sambo bruker å ta oss kveldsturer, det er kjempe koselig.
Kate77 Skrevet 14. mai 2007 #27 Skrevet 14. mai 2007 Hehe, Kjenner meg igjen der. Er i uke 26 nå og trener på spenst ca tre ganger i uka. Får kommentarer omtrent hver gang også fra trenere om hvor sprek jeg er. Skulle tro det var en medisinsk sensasjon at gravide mennesker kan røre på seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå