Gå til innhold

Hvor mangen har velg /bestemt navn på babyene sine her i Sept!


SeptMam

Anbefalte innlegg

Takk for det :-)

Må jo innrømme at vi syntes det er veldig fint vi også.. hehe..

merkelig nok ;-)

 

Stella betyr jo stjerne og skal innrømme at jeg har navnet fra designer datteren til Paul Mcartney, Stella Mcartney.. Et flott navn!! Tøft, men samtidig søtt..

 

Christiane er navnet jeg alltid har "kjefet" på min mor for at jeg selv ikke heter.. Så det navnet har vært en slags favoritt siden jeg var bare barnerumpa.. hehe..

så dermed ble det en kombinasjon av de to..

 

Tar jordmoren feil og det er en gutt inne i magen, får vi begynne på nytt med navnrunden.. hehe..

 

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde bestemt oss for Tobias....men så her om dagen dukket plutselig Elias opp i hodet mitt...hehe..

Blir ikke lett dette her tror jeg....men det er ikke så dumt å ha noen navn å velge mellom tror jeg..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på Torgrim, men har ikke bestemt oss for noen ting enda. Vi stod mellom Torjus og Torgrim sist gang og da ble det Torjus. Vi bestemte det to dager etter fødsel, tok det navnet som "passet" best liksom. Høres rart ut, men han passet liksom ikke til Torgrim. Får finne noen navn til nå også og bestemme det etter fødsel tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi veit ikke hva vi får men har nesten bestemt oss for guttenavn, jentenavn har jeg ikke en gang begynt å tenke på.. men jeg tror det blir en gutt da hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel ikke helt bestemt oss , men en av mine venninner har begynt å kalle lillegutt i magen for det eneste navnet vi hadde funnet...så det blir nok en liten Erik her...begynner liksom å bli vant til det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente-Martine og gutt-Mathias...

Både mor og far har navn som begynner på M...

Marit og Morten...

Så d blir en familie på M... He,he...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også valgt navn, men er redd noen skal "stjele" det ;)

 

Ikke gøy om det blir mange med samme navnet.

 

Vi bestemte oss egentlig for mange år siden, Linnea og et til.

Nå er vi egentlig ganske lei oss for at Linnea har blitt så populært.

(En av ufordelene med å slite med å bli gravid)

Men vi har jo fått et forholdt til Linnea xx vi da(";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter på Philip Nicolai :-)

Hadde navnet klart med jenta vår også, Isabell Victoria, å det var stort å endelig få møte "akkurat henne" den dagen hun ble født. Når vi bestemte oss for navnet fikk jeg også en helt annen følelse for den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre barn skal nok hete; Emily og Filip.

 

Begge liker navnene, så de blir nok hetende det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss mammamaria, det var virkelig noe å legge seg i da.

Slik er det for oss at vi ikke ønsker å bestemme oss helt for navn til babyen vår før han er født, og at vi da klarer å finne ut hvilket navn vi synes vår lille gutt passer til å hete.

Er da ingen oppskrift på hvordan en Leander SKAL se ut, men det skal føles rett for oss at det er det han skal hete. Hvis ikke har vi andre navn på lager =)

Sånn er det bare.

Vet at det er mange andre som tenker og føler det samme som meg...

 

Lykke til med din lille Bente og ha en fortsatt fin kveld!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vet ikke helt, må også se an bebisen litt, hvilken personlighet hun er og ikke minst hvilket kjønn han er. Forrige gang fikk ikke jenta vår navn før hun var nærmere 4 mndr. Vi hadde bestemt navn, og det passet fint på henne, problemet var bare at noen andre hadde "tatt" navnet, og det var et populært navn i området her. Måtte begynne prosessen på nytt, og jeg synes igrunnen ikke det var noe rart med en navnløs liten pike, jeg. Kjælenavnene blir jo brukt mer enn navnet uansett:). I hvertfall her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...