♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #27 Skrevet 9. mai 2007 Ja det har jeg jo bare gjort maaange ganger nå. For det første så ante ikke jeg at kozy skal bli psykolog... for jeg kjenner henne IKKE! Har alle fått det med seg, og jeg skjønner at dere som kjenner noen som skal bli psykolog tenkte på dem automatisk.. Men jeg kjenner INGEN som skal bli psykolog. For det andre: Det svaret var til Sweet amber, fordi hun skrev at det kun var leger og advokater som skulle hatt barn (ironi selvfølgelig ) og da tenkte jeg å tilføye psykologer FORDI det var veldig ironisk om en med den anonymes holdning skulle bli PSYKOLOG eller Psykiater.. Eller hur ?? For det tredje : Når det er mange som svarer samtidig blir ikke svaret puttet inn der det var ment å være.. Ingen som har opplevd det av dere kanskje ? Og når ikke alle svarer på det nederste innlegget gjelder det samme, innlegget forandrer seg kraftig.. Så når tråden ble laget klokken 12, så kan ikke de som leser det kl 18.00 forvente at innlegget ser nøyaktig likt ut som det gjorde på dagen.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #29 Skrevet 9. mai 2007 Å ja.. Og sånn at alle får dette også med seg, jeg hadde ingen tanker om hvem den anonyme kunne være, var kun for å legge litt press på h*n og få h*n litt nervøs. Og må si det funka, for den anonyme forsvant rett etterpå !
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #30 Skrevet 9. mai 2007 Virker med det siste der at du igjen prøver og si at det er kozy. Kozy- er du her eller?
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #31 Skrevet 9. mai 2007 Jeg forbeholder meg retten til å si dette, jeg har ikke sagt at noen av dere har gjort noe galt! Jeg vil bare at dere skal være venner jeg... Og anonymer; selv om dere støtter osv så tror jeg at denne tråden skal få forsvinne nå. Den var ikke ment hverken for støtte eller for krangel. Men rett og slett fordi JEG syntes det var leit at to av mine venninner skulle råke uklar! Ferdig med det! Såvidt meg bekjent er de begge fremdeles mine venner og siden jeg startet dette innlegget avslutter jeg det også! Dette har gått for langt...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #32 Skrevet 9. mai 2007 Ja synd at det skulle bli sånn.. og nå er det ganske tydelig for meg at uansett hva jeg sier så hjelper det lite. Når jeg tenker meg om har jeg ikke noen grunn til å forsvare meg uansett.. Skulle tro jeg lagde en egen tråd der jeg skrev drit om kozy..! Kanskje jeg skal få noen anonyme til å skrive til mitt forsvar.. wooops nå ble jeg borte.. !
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #33 Skrevet 9. mai 2007 Og du mener at vi skal tro deg når du sier at du ikke prøvde og beskylde kozy i går for og være anonym, men nå beskylder du henne igjen for og være anonym her! Jeg er den ene anonyme som støtter henne og jeg er ikke henne bare så det er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå