Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Ser ting har gaatt litt over stokk og stein her tilslutt... Har jo sett dere har vaert uenige tidligere men dette har virkelig tatt av. Jeg skal ikke leke barnehagefroeken og si *naa maa dere si unnskyld* for det mener jeg vi har vokst fra, men at dere to som tilhoerer samme treffomraade og faktisk har truffet hverandre irl ikke kan holde dere for gode for dette her, saerlig paa en side hvor det er saa mange andre ufordragelige innlegg aa ta av, det fatter ikke jeg. Og til Kozys forsvar, jeg tolket det ogsaa dessverre dithen at du siktet til henne Pia, og jeg haaper virkelig at det er som du sier at det ikke var det du mente... Men det ser saann ut... *bevisets stilling osv. Og saann at det er sagt saa foeler jeg at jeg, som paa ungdomsskolen egentlig, havner litt midt i mellom her, jeg liker dere begge og kjenner dere begge...
ScaryMama Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Takk for koselig innlegg Tillab, og jeg er som vanlig helt enig i det du skriver. Du er godjente du:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Og jeg er helt uenig.. I å med at jeg ikke kjenner Kozy så mener jeg det er et elendig argument..!
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hmmm, ikke bra at dere krangler uansett da! Dere skal slippe aa vaere enige, det legger ikke jeg meg i, og burde vel ikke lagt meg i dette heller... Men synes ikke det er noe aalreit naar det er dere to liksom... (hulk, whyy, whyyyyyyy...) Haaper dere i allefall kan legge ned oeksene...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Slapp av Tilla vennen, så lenge vi ikke trenger å treffe hverandre går det nok bra : ) Og det er en stor by med mye folk så det slipper vi nok.. !
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Og hun bor jo i en annen *by*... Men litt synd det skulle bli saann da... Snufse... Og hva med treff hos meg daaaaaa, maa jeg dekke til dere i hvert deres rom? For jeg har plass til det men ikke lyst... Nei, det ordner seg vel paa et eller annet vis...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 hehe.. Er liksom ikke sånn at man liker alle mennesker i hele verden uansett da Tilla ! Og dessverre er jeg og hun totalt uenig om ting, og jeg syns hun har gått over streken i dag dessverre...!
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Hmmm, liker man ikke alle??? Skjoenner ittno... Haha... Om noen saa vet jeg det, jeg liker saerdeles faa! Ser jo at dere er elementaert uenige... Lov det. Men kan ikke si at jeg liker utviklingen... Snuffelufs...
ScaryMama Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Jeg misliker sterkt denne kranglingen, og det er ikke meningen å fortsette å krangle her. Jeg håper at dere som irriterer dere over denne tråden klarer å overse dette. Jeg har lyst til å si unnskyld til deg Piadi hvis jeg på noen måte har gjort noe for å frembringe dette misliket du har til meg. Jeg kan dessverre ikke huske å ha sagt noe på treff hos Kikki som var ille, men det kan være at jeg sa noe som kunne bli feiloppfattet eller at jeg har formulert meg på en uheldig måte. I så fall, beklager jeg det. Hvis det nå er slik at du misliker meg bare fordi vi er, som du sier, uenig i det meste, så er det veldig synd for begge oss føler jeg. For det første så tror ikke jeg at du kjenner meg nok til å kunne uttale deg om hvorvidt vi er uenige i det meste, men uansett om det nå er slik at det stemmer, så syns ikke jeg at det nødvendigvis er negativt. Det er de færreste jeg omgåes med som er enige med meg i alt! Og det syns jeg bare er positivt. Jeg syns ikke at jeg sitter med fasitsvarene på alt, og da setter jeg pris på å høre andre meninger som jeg kan reflektere over. Det er vel nettopp det som er poenget med et slikt forum, og sosial omgang generelt? Når det har blitt sånn at du ikke orker å se meg i samme by en gang, så skjønner jeg at jeg ikke kan være med på flere dib treff. Det syns jeg er veldig synd fordi jeg syns det har vært hyggelig på treff og mitt sosiale liv om dagen har begrenset seg til treffene. Jeg syns også det er synd at jeg må la være å svare på "dine" tråder, og derfor blir jeg rett og slett borte fra dib en periode nå. Til dere andre som leser dette, takk for masse fine svar, underholdning, og selskap! Dataen blir ikke det samme uten dib;)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Det med samme by var ikke akkurat særiøst ment da, verken jeg eller du bor jo i Drammen. Og som du selv sa, jeg kjenner deg ikke.. derfor er det helt merkelig for meg at du tror jeg automatisk tenkte på deg i den tråden. Ikke bare det, du nekta å tro meg når jeg sa at det ikke var det. Til opplysning så hadde jeg ingen tanker om hvem det kunne være når jeg skrev det. Var for å erte den anonyme litt.. Funka fint, for den anonyme forsvant etter det : ) Når det gjelder det å ikke svare på hverandres innlegg syns ikke jeg det er noe galt i. Om jeg og du er uenig i det meste er det jo bare provoserende at den ene svarer motsatt av den andre uansett. Da er det like greit å la være å svare. Men jeg har aldri sagt at jeg ikke liker deg!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Ha ha ha, kan ikke alle som er uenige med hverandre la være å svare på tråder? Her skal vi alle være enige! Men seriøst hva har skjedd?
Thea og Erle Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Flerer har sett at det har vært en anspent tone dere i mellom. Fra første gang jeg så det valgte jeg og ikke blande meg da det kunne gjøre ting verre en det egentlig var. Men ettersom det stadig kommer mer ville jeg ikke være så feig og ikke si noe. Vi møter aller mennesker der kjemien ikke stemmer. Enten er man så totalt forskjellige eller så er man så like at en ikke ser det selv. Håper dere finner ut av det eller bare setter en strek og begynner om igjen. Vil jo så gjerne fortsette å treffe dere begge selv om jeg aldri har snakket så mye med deg kozy. Og husk at det er lett å mistolke hverandre når ting skrives enten her eller på sms osv. Håper vi kan få til et treff når du kommer hjem tilla- du er savnet;) Går det bra med Embla forresten? Fint at du er modig nok til å si noe om det Tilla;)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 Lurer fortsatt på hva som har skjedd fordi jeg har ikke merket den anspente tonen. Synd at du blir borte kozy, jeg syns at du har svart meg godt mange ganger.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Jo mindre fokus det blir på dette jo bedre tror nå jeg...! Skal nok klare å leve med kozy om hun vil være her inne, men blir jo heilt teit om vi skal involvere hele dib i en sånn teit "krangel".
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 Er det du som bestemmer hvem som får lov til å være her inne nå!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Jepp.. sånn er det ! Ærlig talt, finn deg noen andre å krangle med !
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 Overskriften her var piadi og kozy, ikke piadi, kozy og anonym!!!! Ta et liiiite hint anonym... Og dersom du ikke har fått med deg krangelen vil jeg heller anbefale deg å lete litt enn å legge deg opp i en tråd som tydelig og klart ikke er til deg... Og nå håper jeg denne forsvinner i dimman...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Jeg ser jo det da, men jeg hadde bare litt lyst til og støtte kozy litt siden jeg ser at ingen andre gjør det. Det er synd for meg at hun blir borte fordi hun har mye fornuftig og komme med. Jeg har lett i gamle innlegg og finner ingentign der hun har vært kranglete. Jeg er sikkert feig som signerer med anonym men det er ikke så lett og være den eneste som sier noe i mot urettferdighet.
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 unnskyld?! Ingen som stiller opp for Kozy?! Har du virkelig lest gjennom hele denne tråden her?! Hun er min venninne, også irl. God venninne som sådan! Det samme er Piadi. Men hva gjør du når noen av dine venninner krangler? Tar du bastant den enes side og ødelegger hele vennskapet med den andre feks? Det er ikke sånn verden fungerer. Siden ingen har gjort meg noenting og jeg synes dette var en lei situasjon forsøker jeg å være solidarisk og ordentlig... Jeg velger også å ikke ta noen side, for det gjør da virkelig ikke ekte venner når man er venn med begge parter?! Og kozy forsvinner ikke fra nett, bare akkurat herfra...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #21 Skrevet 9. mai 2007 Nei vel jeg så bare at hun sa unnskyld og jeg syns at hun var veldig ydmyk. Det syns jeg hun har vært hele veien her på dib. Takk for forklaring jeg syns det er fortsatt trist at hun blir borte. Det er ikke meningen og fornærme deg Tillab, du er en annen person som jeg setter pris på her på dib.
Babyfacepsycho Skrevet 9. mai 2007 #22 Skrevet 9. mai 2007 Til anonym: Ok at du vil forsvare henne. Er jo bare fint det, men du trenger vel ikke skrive som anonym og begynne og krangle vet du. =o) Synes selv at kozy burde få litt støtte her, siden hun faktiskt ikke har gjort noe fel. skjønner henne godt i denne saken. Men må jo samtidlig passe på og si at det er jo ingen som kan vite vem den anonyme var, og heller ingen som kan vite vem pladi mente den anonyme var, selv om det kunne virke som om det var rettet met kozy. Har selv hatt en sak som denne her inne, og derfor vil jeg ikke velge parti på denne saken. Ting kan fort bli feil når man sitter og skriver på et forum som dette. Veldigt lett at det blir missforståelser. Men siden jeg har vært i det selv en gang så vil jeg bare gi kozy litt støtte og si at hun gjorde ikke noe fel i og dra den slutsatsen hun gjorde. Det er fort gjort. Når det er sagt så må jeg jo også si at jeg håper dere kan legge dette bak dere og fortsette ha det koselig her inne. Og til kozy: Jeg synes ikke du skal ta en dib pause. =o) Bare legg denne episoden bak deg, og bli her inne så skal du se det blir koselig nok. (har jeg selv funnet ut av egen erfaring) Hmm. Ble langt og kronglete det her. men jeg håper poenget mitt kom frem greit nok og at ingen missforstår det jeg har skrevet her. =o) Til tillab: Håper det var greit at jeg skrev dette her? =o) Ha en fin dag alle sammen og kos dere med babyene deres mens dem enda er så små. Allt for fort blir dem store og da må dere mase dere til og få en kos eller et smil. Tenk på det, og ta vare på dem dere har kjære. =)
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #23 Skrevet 9. mai 2007 Helt iorden marie:) Og til anonym, takk skal du ha:)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 9. mai 2007 #24 Skrevet 9. mai 2007 Bare lurer jeg siden alle er så opptatt av at Kozy ikke har gjort noe galt... Hva er det egentlig dere mener jeg har gjort da ? Jeg nevnte faktisk ikke henne i det hele tatt, det var faktisk hun som angrep meg med "den var kjip piadi", jeg føler at jeg kun har forsvart meg mot noe jeg mener hun tar feil i. Hadde jeg sagt sykepleiere hadde dere ikke trodd jeg mente Thea vel ? Og når det gjelder det at tonen har vært anstrengt mellom oss, er det tydelig at alle andre enn meg har fått det med seg. Jeg har sagt det og sier det gjerne igjen.. Jeg er totalt uenig i det meste av det hun sier.. Tro det eller ei. Men det betyr jo ikke at jeg missliker henne. For jeg kjenner henne jo ikke ! Jeg har bevisst latt være å kommentere mange av tingene jeg er uenig i, for at vi skulle slippe en sånn her situasjon. Men Kozy: Er jo ganske tydelig at du har tenkt lenge at jeg misliker deg.. At du tenkte at det var deg jeg mente i den tråden, må jo ha vært fordi du tror at jeg ikke liker deg...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #25 Skrevet 9. mai 2007 Nå må jeg bare blande meg her. Piadi- istedenfor å angripe alle andre og forsvare deg selv, så kan du vel heller forklare oss hva du mente med den kommentaren din! Det må jo være det beste forsvaret og et forsvar alle kan forstå! Jeg syns at det er trist at ikke man kan få lov til å mene sitt her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå