Circe Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #26 Skrevet 7. mai 2007 koker vann, har oppi sukker, avkjøler... Right???? Skal ikke koke det med sukker oppi?????
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #27 Skrevet 7. mai 2007 Sover han naa? Gutta er flotte de naar de engasjerer seg. Bra han tilboed seg aa vaere hjemme, hjelper saa mye. Min fikk sykemelding av legen vaar naar ting var paa det verste saa han var hjemme med oss i nesten 3 uker og tok leggingen. Herlig!
Circe Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #28 Skrevet 7. mai 2007 nei da. han er våken. men han er rolig i det minste.. ligger bare å titter.. Tror faktisk at han sovner snart. Ja, mannen min er super. Jeg ammer ikke så han mater, skifter bleie, bader, koser.. Ja ALT! Han er flink... Så jeg får masse støtte og hjelp av han.. Er heldig der
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #29 Skrevet 7. mai 2007 Haaper han sovner og er snill med deg i natt da... Flink han er, min har ogsaa gjort alt sammen lenge, jeg er kjempestolt av ham, men han har ikke faatt matet noe foer vi begynte med fast foede da, har ei lita puppegal jente nemlig, flaske er bare ikke noe moro med mindre det er saft i... Hehe... Naa er det lallenatt igjen, lykke til! Legg inn rapport i morgen da!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #30 Skrevet 7. mai 2007 Koker vannet med sukker i ;0) Håper kolikken snart går over..Hmm raskt en glemmer egentlig...nå er det noen måneder siden Marius roa seg og det er heeelt glemt hehehehe.
Circe Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #31 Skrevet 7. mai 2007 Han har akkuratt sovnet.. Tipper han kommer til å sove en god stund nå. Virker som om sukkervannet hjalp litt. Kom med en skikkelig brakere nedi bleia før han sovnet... Tusen takk for alle svar. Dere er toppers... Klem
Neijasså... Skrevet 8. mai 2007 #32 Skrevet 8. mai 2007 Så at du ikke ammer, har du prøvd MME uten kumelkproteiner? Er ikke så kjent med typene MME, men lurer på om den heter NAN HA (hypoallergenic) eller noe sånt. Begge mine barn har hatt kolikk (nr. 2 er midt i det nå) og de reagerer veldig med vondt i magen hvis jeg spiser noe som helst som inneholder melk (også ost, smør, yoghurt, bakverk osv). Ca. 20% av alle kolikkbarn reagerer visst på kumelk, har jeg lest, og vanlig MME er basert på nettopp kumelk... To forskjellige verdener for oss i hvert fall etter at jeg kuttet ut alt med melk i!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. mai 2007 #33 Skrevet 8. mai 2007 Uff da Circe, det høres ut som kolikken begge barna mine slet med. Snuppa begynte plutselig å bli mye bedre for snart to uker siden, og det er en befrielse... De fleste sier jo at det gir seg etter babyene er tre måneder, men min erfaring er at det gir seg mellom 3. og 4. mnd. Har forresten brukt kiropraktor på begge barna, men det hadde best effekt på førstemann. Sender deg en trøsteklem og håper dere får det bedre snart )
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #34 Skrevet 8. mai 2007 takk for svar.. Har skrevet en liten oppdatering i dag. Ligger lenger ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå