Gå til innhold

BIM treff hamar?


*Silkeblomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hey hey, da tror jeg jammen vi er oppi 9 stk!! Dette blir jo kjempebra :) Gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bord er forresten bestilt jenter. tenkte det var greit å bestille siden v kanskje blir en del... jeg ser frem til et hyggelg treff i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott at du ordnet med bordbestilling. Tenkte faktisk på dette i dag. Det ser ut til at vi blir en stor gjeng også. Så bra!! Vi ses i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. :) for første gang er jeg glad for å si at vi ikke kan komme på et treff. :) hehe

Mette ligger på føden og blir satt igang nå! :D :D :D :D :D :D :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vil bare takke for ett kjempekoselig treff jeg..

Håper att jeg ser alle neste gang!!

hilsen Torild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :) nå har jeg funnet senga! Var kjempekoselig, og artig at noen kom :) har forresten lagt ut det beste 3d bilde jeg fikk på volvat, hvis noen ville se.. hehe..

 

gleder meg til neste treff :) God natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg masse på treffet i dag! Setter opp et nytt treff nå med en gang, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så at dere hadde BIM treff i dag, var mange som kom?

Jeg kunne dessverre ikke i dag, mor sin bursdag, men kommer gjerne neste gang =) Har veldig lyst til å bli kjent med gjevnaldrende som har tremin i år. Hadde vært koselig å finne en "trillekompis" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det kom 6stk på terffet og det er da noen det:) synd du ikke kunne komme, men nytt treff 4-6:)så du får komme da om det passer.

til dere andre,. takk for et hyggelig treff, fint å høre litt om den kommende tiden og å få dele noen erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...