Gå til innhold

BIM treff hamar?


*Silkeblomst*

Anbefalte innlegg

Er det virkelig ingen gravide her i Hamar? Har akkurat flyttet hit, og vil gjerne treffe flere i samme båt. Har termin 4 juli? Flere som kunne tenke seg å treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jo da, tror nok at det er noen av oss her på Hamar. Det er bare så synd det ikke dukker opp noen på møtene vi har hatt siden nyttår. Jeg hadde tenkt å foreslå et nytt møte igjen så det var jo fint at du og har tatt initiativ:o) Jeg er med på treff, kanskje vi kan prøve å få til et før 17 mai????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg kan godt være med på treff.. Har ikke termin før i november så det er lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er bare å bli med uansett hvor langt man er på vei. Koselig å bli kjent med nye folk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg kan egentlig når som helst. Kan gjerne møtes før 17 mai :) For å bare foreslå noe; Hva med man den 14 eller tirs den 15? Samme for meg hvor vi møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne gjerne tenke meg å bli med på et treff:) men har ikke termin før i okt/nov skiftet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Kan vi ta treffet den 14 eller 16 mai i stedet???? Skal nemlig feire bursdag på tirsdag så da passer det litt dårlig for min del.Hadde jo vært koselig å ha fått blitt med når man førstes får til et treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at det har blitt satt opp et treff!! Jeg er med uansett om det blir den 14,15 eller 16. Passer kanskje best den 14, i og med at da har jeg absolutt ingen avtaler for dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:)hvis det passer for alleden 14 så tar vi det da:)hadde vært kjempefint å få tl noe:)da retter jeg på det jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bar ut:) vi blir kanskje ikke så mange, men det blir kjempekoselig:) passer sted og klokkeslett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kunne jo møtes utenfor kanskje? Eller vi kunne satt opp et lite skilt på bordet? Uansett er det bare å se etter gravide damer. På meg ser du det veldig godt iallefall :) Spread the word til alle gravide dere kjenner på Hamar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi finner vel en ordning, enten vi står utenfor eller har et skilt ved bordet... da er vi vel opp i 5stk da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går jo også ann... da velger jeg hvertfall å stå utenfor, og håper det kommer noen flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...