Gå til innhold

BIM treff hamar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi, så koselig:)ser ut til at det kommer en del jo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey hey, da tror jeg jammen vi er oppi 9 stk!! Dette blir jo kjempebra :) Gleder meg...

Skrevet

vi blir kanskje 4 men kan ikke si noe helt sikkert med de to siste. :)

Skrevet

Heisann!

Jeg blir gjerne med på Peppes på mandag. Gleder meg!

Jeg har termin 23 juni.

Skrevet

bord er forresten bestilt jenter. tenkte det var greit å bestille siden v kanskje blir en del... jeg ser frem til et hyggelg treff i kveld:)

Skrevet

Det var flott at du ordnet med bordbestilling. Tenkte faktisk på dette i dag. Det ser ut til at vi blir en stor gjeng også. Så bra!! Vi ses i kveld :)

Skrevet

hei. :) for første gang er jeg glad for å si at vi ikke kan komme på et treff. :) hehe

Mette ligger på føden og blir satt igang nå! :D :D :D :D :D :D :D

Skrevet

Heisann vil bare takke for ett kjempekoselig treff jeg..

Håper att jeg ser alle neste gang!!

hilsen Torild

Skrevet

Helt enig, kjempekoselig :) Gleder meg til neste gang!

Skrevet

hei igjen :) nå har jeg funnet senga! Var kjempekoselig, og artig at noen kom :) har forresten lagt ut det beste 3d bilde jeg fikk på volvat, hvis noen ville se.. hehe..

gleder meg til neste treff :) God natta:)

Skrevet

Var veldig koselig på treff idag, ja :) Gleder meg allerede til neste treff jeg også!

Klem Hanne

Skrevet

Koste meg masse på treffet i dag! Setter opp et nytt treff nå med en gang, jeg :)

Skrevet

Hei :)

Så at dere hadde BIM treff i dag, var mange som kom?

Jeg kunne dessverre ikke i dag, mor sin bursdag, men kommer gjerne neste gang =) Har veldig lyst til å bli kjent med gjevnaldrende som har tremin i år. Hadde vært koselig å finne en "trillekompis" :)

Skrevet

det kom 6stk på terffet og det er da noen det:) synd du ikke kunne komme, men nytt treff 4-6:)så du får komme da om det passer.

til dere andre,. takk for et hyggelig treff, fint å høre litt om den kommende tiden og å få dele noen erfaringer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...