Anonym bruker Skrevet 1. august 2008 #27 Skrevet 1. august 2008 her var det mange fordømmende bedrevitere. det er selvsagt ikke pent å gjøre slikt, men jeg forstår han godt. det er slikt som kan skje, uansett hva som ligger bak eller foran, så er faktisk naturen bygd slik at det er et driv om å spre genene våre. samfunnsstrukturen er bygd opp slik at vi skal være par, og holde oss til ein. om gangen. Jeg synes det er trist at så mange bare kaller denne karen en dust, han ville lufte sin frustrasjon. Så lenge han tar vare på mor og barn, synes jeg han skal gå i seg selv og tenke seg grundig om leeenge før han sier noe. Problemet oppstår når dama di ikke lengre stoler på deg, men du må finne ut av hva dette betyr for deg. hva er det som er den rette deg, og hva som er grunnen til at du var utro. Er det noe som kan rettes på slik at det ikke skjer igjen?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #28 Skrevet 22. august 2008 du kulle vøri skøti i huggu mæ hagle
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #29 Skrevet 30. august 2008 å herregud... syns det er så piss og høre "har dårlig samvittighet osv" håoper virkelig dama di ikke er så dum at hu tar deg tilbake nå nei... jævla pakk
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #30 Skrevet 8. september 2008 For meg er det svaret til HI: Ble ikke singel nei. Dama klarte å tilgi det, men fikk beskjed om at hvis det skjer flere ganger, så var det rett ut... Så her etter; det hun ikke vet, har hun ikke vondt av..! som gjør at jeg er fordømmende. Hva slags holdning er dette? Vær heller mann nok og gå.
nov007 sin nappy Skrevet 8. oktober 2008 #31 Skrevet 8. oktober 2008 hold kjeft. ikke si noe. hvis det skjer igjen pakker du pikk pakket ditt og flytter ut.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2009 #32 Skrevet 21. juni 2009 håper du blir singel nå ja, du fortjener ikke dama di
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå