Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Har så jævlig dårlig samvittighet! Vet at gjort er gjort og alt det der, men f... som jeg angrer! Var sinnsykt bra sex, og møter jeg dama igjen, vet jeg ikke om jeg kommer til å klare å styre unna... Må fortelle det til dama, for jeg orker ikke å gå rundt som dette. Blir nok singel nå ja...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 da sier du det til henne og går tilbake til hun med den digge sexen, så får du se om det var verdt det til slutt.. tror nok du angrer mer når du innser hva som gikk i dass for et lusent ligg...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Ikke sikker du blir singel om du forteller dama di da? Ikke ALLE damer går fra mannen sin når han har vært utro... Ville heller vært sammen med en som er ærlig enn en som er utro og lyver om det og. Klart det sårer dypt hvis din kjære er utro, men ting KAN tilgis. Håper nå bare du har ei dame som tenker sånn da! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 var det verdt det? Ett godt ligg mot å ødelegge ett helt forhold?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 problemet er jo at han sier han vil gjøre det igjen om han treffer dama en gang til.. det tyder jo på at han ikke er interessert i hun hjemme lenger..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jøss! Et godt knull og så er du villig til å gi avkall på alt? Sier du ikke klarer å styre unne om du treffer sex berta igjen? Jøss!! Siden du er på denne siden, er du vel som meg, pappa. Betyr ikke det noe da??? Er virkelig et knull viktigerer enn det?? Håper virkelig det ligger mer under her, for ellers er du jo bare stokk stein dum mann!!! Hilsen Trygve, 2 barns pappa og trofast ektemann!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Ehh...til du over her...23:28: Bare så det er sakt, så forsvarer jeg IKKE hoved innlegger her, MEN, for det første så er dette en side for pappaer!!! Så ikke bland deg!!! Og for det andre så vet du ingen ting om din kjære er utro eller ei. Selv var jeg samboer med ei i mange år. Vi hadde det så utrolig bra. Vi snakket om å få barn og greier, og BANG!!!! Der satt jeg med skjegget i postkassa. Hun hadde vært utro i 1 ÅR!!!!!! uten at jeg visste noe!! Så, ikke vær naiv jenta mi. Men mest sannsynlig er han jo en snill mann mot deg, ikke det jeg sier, men pass opp!!! Man kan ikke stole på noen og tydeligvis ikke på seg selv heller (hi) Hilsen Jan-Rune 34 år (kjempelykkelig!!!!...tror jeg?)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Er du singel nå da HI? Hvis ja, er du nå i hvert fall fri til å knulle hvem du vil, når du vil og hvor du vil! Må jo være utrolig deilig for deg!!! Håper du blir voldtatt i ræva, og at du får alle mulige slags kjønnssykdommer som overhodet mulig! Det fortjener du virkelig, og jeg håper at den nye dama di får vite at du er en type som knuller rundt! :-( :-(
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Ble ikke singel nei. Dama klarte å tilgi det, men fikk beskjed om at hvis det skjer flere ganger, så var det rett ut... Så her etter; det hun ikke vet, har hun ikke vondt av..!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #13 Skrevet 13. desember 2007 Hva skal man si til slikt Jeg er gift og har to barn. Min kone har mistet totalt sexlyst, og når vi har sex så viser hun med hele kroppen at hun missliker det, får liksom bare tømme meg og være ferdig.... Så jeg har en forståelse for utroskap i slike situasjoner. Har tatt det opp med min kone. Hun sier at hun har forståelse hvis det skjer. Fortell det, og hvorfor det skjedde. mvh Lille Meg!!!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #14 Skrevet 27. desember 2007 ditta er det dummeste jeg har lest!!! hva med og finne en som IKKE er utro?? det e greit du e utro-så lenge du fortelle me om det?? dust!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har sagt til samboeren min, og det mener jeg, at hvis han noengang er utro, håper jeg han ikke forteller meg det. Bedre å leve lykkelig uvitende, enn å ødelegge et godt forhold! Har selv vært utro mot andre tidligere, og fortalt det. Men vet man med seg selv at det blir med den ene gangen, eller at det er en liten periode, så kan det i mange tilfeller være best for alle å ikke si noe. Mannen til søstra mi har vært utro flere ganger. Flere år siden de gangene jeg vet om ihvertfall, men han har aldri fortalt det. De har to barn sammen og har et godt ekteskap. Han har nok latt være å fortelle det først og fremst på grunn av barna. Men han er ingen ond person. Han oppførte seg dumt, men han er ikke ond! Ei heller er jeg det. Ingenting å være stolt av, men slikt kan faktisk skje. Kanskje ikke for alle, men vi mennesker er forskjellige. Og som regel ligger det noe bakenfor når man er utro -selv om man angrer. Enten i forholdet eller i ens egen fortid. Vær enig eller uenig, men det er flere måter å se slike ting på!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Dama di er vel like utro hun... og tenker "Det han ikke vet, har han ikke vondt av!" Leke barn, leker best osv. Er noe i det vet du.
mormor.com Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 Er man i et godt forfold hvis den ene velger å være utro?? Bare lurer?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #18 Skrevet 24. februar 2008 Fy f... det er mange syke mennesker på disse siden Og da mener jeg ikke nødvendigvis bare trådstarter. Har sett siden oppe flere ganger da sambo er flittig leser, men sjeldent svart på noe. Men har vært innom mange andre forum, og dette må sies å være et av de "morsomste". Aldri sett verre hersketeknikk, drittslenging og forhåndsdømming på et sted... Men for all del, det spriter opp undeholdningsverdien her inne...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #19 Skrevet 29. februar 2008 Helt enig!, var det vært det TS? www.familienett.com
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #21 Skrevet 3. mars 2008 greit han har vert utro, og kommer nok til å være det igjen!! men syns det er litt drøyt å si *håper du blir voldtatt i ræva* etc.... mener ikke det er greit å være utro,bare for å ha fått sagt det!!
Pappalykke Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kjenner deg jo ikke, men utfra innlegget ditt virker du ut som en utrolig umoden fyr. Virker nesten som du er stolt over at du fikk deg og må fortelle det til noen og derfor velger du mammanett. Det står nesten skrevet mellom linjene at du bare gleder deg til neste helg på fylla for da skal du treffe jenta igjen og få deg et nytt ligg. Livet består av så mye mere enn å få seg et ligg!!! Få deg et liv!!
Shamandalie Skrevet 12. juli 2008 #23 Skrevet 12. juli 2008 Wow,vet ikke hva jeg skal si... Helt enig med pappalykke ovenfor her. Jeg er nå engang her inne for å se om det var flere enn jeg som holdt på å sprenges av lykke første gangen jeg så barnet mitt... Og selv om jeg å lillefruen min ikke bestandig er rosenrødt forelsket,så har hele opplevelsen å få barn sammen gjort oss sterkere. Vi har profil sammen her inne,så jo da,jeg er mann selv om det står kvinne.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #24 Skrevet 18. juli 2008 engang utro, alltid utro...er mitt motto da jente
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2008 #25 Skrevet 18. juli 2008 Det er alltid ekstra spennende når det er nytt å "forbudt", Men etter du har pult denne dama noen ganger, så er hun ikke så veldig fantastisk lenger. Dei dårlige sidene kommer frem, å hun tenner ikke sånn på deg lenger. Alt blir en vane- og da treger du kansje noe veldig, å vil ha dama di tilbake,.. Men d er for sent, hu har antageligvis funnet en kjekk mann som er mye bedre enn deg på mangen måter. Så sitter du der kansje alene? Eller i et nytt forhold som ikke er så hett lenger, med ei dame som antagelig ikke vil ha deg i frykt for at du skal behandle henne likt å være utro, eller så er hun det selv, for det er jo helt greit.eller??. Det er du som styrer livet ditt, og det du høster er det du sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå