Gå til innhold

Bekjymringsmelding til barnevernet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du kontaktet Barnevernet ennå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres ut som om denne moren er veldig syk og har nok mest sannsynlig en psykiatrisk krise/lidelse.

Skrevet

Uff, blir like forundret over folk her inne som setter en diagnose på andre man ikke kjenner. Er det mulig.

Denne dama er ung med sitt første barn, ikke alle har automatisk mammafølelsen inne fra starten og kanskje trenger litt veiledning i oppførsel overfor barnet, MEN man trenger da ikke være et psykriatisk tilfelle.

Blir skremt over andre folks vitende her inne noen ganger(iallefall det de tror)

Skrevet

Jaja Angelica, slapp av litt. Dette har ike med mammafølelse å gjøre, men omsorgssvikt. Kanskje noen her inne av og til har noe å fare med også?

Skrevet

Som jeg har skrevet tidliggere er mye som er nevnt som faktisk ikke handler om omsorgsvikt, men siden det er pakket sammen i en avhandling hvor mor svikter blir alt galt.

Hadde det dreiet seg om grovt omsorgsvikt lurer jeg veldig på om hs er ved sine fulle fem.

Poenget er at en ting at denne jenta kan trenge noen innføringer på hvordan man snakker til et barn og kanskje et kurs i det å ha et barn. Noen har store vanskligheter å omstille seg og kanskje denne jenta også har en historie vi ikke aner noen ting om, angst,sliten osv.Hvem vet?

Uansett mener jeg det at på grunnlag av at vi her har hørt en side av saken er grei, men ingen grunn til å slenge ut med psykiske lidelser av den grunn, da annser jeg heller de å ikke ha en dømmekraft.

At hun gjør det riktige å ta en tlf til bv, men det er vel ikke snakk om at man trenger å fjerne barnet av den grunn, noen trenger tid til å innstille seg til det å være mor å finne ut av ting,

noen trenger faktisk en hjelpende hånd, ikke aggresive mennesker.

Skrevet

Synes det høres ut som om hun ikke er glad i barnet sitt...

Synes det er det verste med denne historien. Stakkars barn hvis det ikke opplever kjærlighet fra moren sin og bare kjeft og nedsettende tilsnakk. Huff...trist..

Skrevet

hvordan gikk det, ringte du barnevernet?

Skrevet

Jeg hadde meldt fra der ja! Sånt går ikke an!

Skrevet

vil bare si at jeg har ringt og di skulle ta hånd om saken. di reagerte veldig på det hun sier til ungen sin. virket som om det holdet. men fortalte det værste.

Skrevet

Det er bra og da får hun sikkert hjelp til å lære hvordan man ikke prater til barna.

Skrevet

Huff Angelica, du må da skjønne at dette handler om noe annet enn uvitenhet..... Skjønner ikke hvorfor du fronter denne saken så veldig uten overhodet å ha noen kunnskaper om menneskelige relasjoner..

Skrevet

kanskje ikke din sak, men skjønner at du bekymrer deg. men reagerer på at du skriver at jentebabyen er et resultat av en tur på byen!!! hallo! snuppa mi er og det, men det gjør da ikke meg til en dårlig mor for det! jeg tok bare ansvar for handlingene min..

men samme det, var jo ikke det som var saken. synes du skal prøve å snakke litt med vennina di og si du er bekymret. bedre det enn å kontakte barnevernet.

Skrevet

Skjønne hva dette handler om, jeg tar utgangspunktet hva jeg leser intet annet.

Må jo le da for det var da fælt å engasjert du ble på hva jeg mener.

Jeg mener saken har to sider å når mye som ble skrevet over går på hva barnet spiser og når det begynte å spise osv så kan visse ting bli litt mer enn det som egentlig er virkligheten.

Jeg syntes det er fint at hun ringer men hold seg til saken som dreier seg om barnet og ikke småting som hva barnet eter og når.....Og jeg blir faktisk overasket over noen som uttaler seg i det vide og det brede om psykiske diagnoser osv av et menneske de aldri har hatt kjennskap til.

Alle kan skrive inn her om venner og gjerne legge på litt også, bare så du vet det.

Siteter deg

Skjønner ikke hvorfor du fronter denne saken så veldig uten overhodet å ha noen kunnskaper om menneskelige relasjoner..

Kan jo ikke noe annet enn slenge den tilbake da anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...