Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mai 2007 #26 Skrevet 5. mai 2007 Camnat, Kan jeg spørre hvilken krem du bruker? Har ikke noen god erfaring med sånne, men ville vært supert om de funket da!
♥ McQueen♥ Skrevet 6. mai 2007 #27 Skrevet 6. mai 2007 Det lurer jeg også på... Får bare kvise lignende prikker etter en omgang med høvel.
camnat Skrevet 6. mai 2007 #28 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har alltid brukt Veet sin hårfjerningskrem, men test ut først om du tåler den. Og bare smør på der det er hår, så det er lurt å sitte i ro under behandlingen. Og ikke ha den på mer en 8 min. Da slepper jeg å få desse kviselignede prikkene og ikke klør det heller. For meg har det funket fint og du slipper å gjøre det så ofte fordi det tar en stund før det kommer ut igjen.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 6. mai 2007 #29 Skrevet 6. mai 2007 Har prøvd, men synes ikke resultatet blir glatt.. Gjør jeg noe feil? Skal hårene være en viss lengde? Skraper du med skrapa, eller skyller du dem bare bort?
mor i mars :-) Skrevet 6. mai 2007 #30 Skrevet 6. mai 2007 Vi har mye sjeldnere sex men forrige uke var en av de gangene vi faktisk hadde det.. var fint helt til gubben midt i akten plutselig utbrøt "du blør - masse!".. Kosen endte med natta på sykehus og overvåkning + sykemelding.. Gubben rakk å mumle noe om at ja det var iallefall siste gangen før fødselen.. Litt turn off kan man si :-) (er 36+5) Er fortsatt standhaftig på barberingen men som med mange andre her skjer det i blinde :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #31 Skrevet 7. mai 2007 Etter at vi oppdaget at jeg mistet barnet forige gang da vi hadde sex, blir det så godt som ingenting på meg under denne graviditeten, for han er redd for å ødelegge babyen. Det forstår jeg jo, men ...akk.... Er 29 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #32 Skrevet 7. mai 2007 Nei, har gjort det noen ganger. Men det er bare stress å "holde det nedklippt". Dessuten klør det....
camnat Skrevet 8. mai 2007 #33 Skrevet 8. mai 2007 Jeg skyller vekk og drar litt av. Men kan også bruke en svamp. Eller tørke godt med håndkle etterpå, men pleier å få godt resultat av det
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #34 Skrevet 8. mai 2007 har sex som oftest i helgene.. er så trøtt å sliten i ukedagene.. barberer meg ca 1 gang i uke, enda, magen er ikke så stor enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå