Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #1 Skrevet 4. mai 2007 er i uke 37 og vi har like mye sex som vi pleier og barberer meg hver dag. lurer bare?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #2 Skrevet 4. mai 2007 Synes du det er bra at dere at like mye sex som vanlig? Hvordan greier du barbere deg med den magen?
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #3 Skrevet 4. mai 2007 Barbering nedentil er det lite av nå, jeg ser ikke en skit og kommer ikke skikkelig til heller lenger pga at magen er så stor (er i uke 36), men forsøker å ta bikinikanten i det minste. Vi har nok litt mindre sex enn til vanlig, men satser på å øke frekvensen fremover nå, har stor tro på at mye sex kan fremskynde fødselen litt. Nå blir det vel ca 1-3 gange ri uken.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #4 Skrevet 4. mai 2007 har sex ca 2-4 ganger i uka og barberer meg ca hver 4. dag.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #5 Skrevet 4. mai 2007 ok. bare nyskjerrig jeg. ser jo ingenting så tar bare alt vekk. sexen er jo langt ifra god slik den pleier å være,. men kanskje det får i gang noe.. så kan like så godt ta en runde,
Gjest Skrevet 4. mai 2007 #6 Skrevet 4. mai 2007 Ja ikke sant? ;-) Neida, jeg synes faktisk det er minst like godt jeg, er mer mangel på energi det går på her, orker ikke, men når vi først er igang så er det jo veldig kjekt da. Men rekker du ned da? Jeg blir helt andpusten og sliten i magen bare av å ta bikinikanten og skikkelig svimmel, så jeg ville nok ikke klart å ta mer nå, hehe...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #7 Skrevet 4. mai 2007 ÅÅÅÅÅÅ,misunner dere!!!! Vi har ikke hatt sex siden i midten av mars!!!! Jeg er ikke av typen som må ha sex mange ganger i uka, men selv JEG synes det er fryktelig lenge siden nå!! Mannen vil ikke innrømme det, men jeg tror ikke han "tør" ha sex, og at det er grunnen til at han overhode ikke gjør NOEN tilnærmelser som kan tenne meg... Det er veldig frustrerende, men må vel bare respektere ham for det... Har tenkt å ta det kraftig igjen når alt "er på plass" etter fødselen!!! Pga at vi ikke har sex, gidder jeg ikke barbere meg. Måtte nok hatt hjelp av gubben for å ikke skamfere meg, og da sier det seg selv at det ikke blir... Så det er vel ikke nødvendig å fortelle at jeg nesten ikke kan vente til beibien kommer, ikke bare for å nyte det lille nurket... hehe )))
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #8 Skrevet 4. mai 2007 her hjelper det godt med å bruke barbermaskin, sette seg på huk på badegulvet med et speil under.....ellers ville jeg ikke sett noenting!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. mai 2007 #9 Skrevet 4. mai 2007 Jeg ser ingenting når jeg barberer meg, men prøver å stusse såvidt det er allikevel. Sex kan jeg bare glemme, det får jeg ikke no mer av før etter ungen er ute. Etter at kjæresten fant ut at hodet på ungen ligger langt nedi bekkenet mitt har det blitt sexnekt her i gården:( Hehe, stakkar, skjønner egentlig at han har litt trøbbel med å takle det. Er litt over to uker til termin, og jeg er stor som et fjell og kynnerne kommer titt og ofte. Ække greit å være mann....
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 4. mai 2007 #10 Skrevet 4. mai 2007 Skulle gjerne hatt masse sex,men mannen er på sjøen:( Han kommer ikke hjem til fødselen en gang så vi får håpe på at sex ikke virker inn på å starte fødselen her i gården:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #11 Skrevet 4. mai 2007 Blir ikke sex særlig mye oftere enn en gang i uka for tiden.. Begynt å barbere meg med ladyshaveren jeg (maskin), og et speil da, ca hver 14.dag tenker jeg, men det blir jo ikke like glattbarbert og "lekkert" som ellers da, mest for å slippe å ha en hel skog der nede..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #12 Skrevet 4. mai 2007 Vil det si at "alle" barberer seg glatt nedentil stort sett alltid? Jeg har gjort den kun en gang i livet, og trodde ike det var vanlig - men det erjo ikke akkruat slikt jeg diskuterer med venninder da. (tar selvfølgelig bikinikanten).
Love my kidz Skrevet 4. mai 2007 #13 Skrevet 4. mai 2007 Sex velger vi bort fordi jeg får vondt. Barbering gidder jeg ikke - er ikke nødvendig. Hender jeg tar bikinilinja bare =)
Mamma&LilleKrølle Skrevet 4. mai 2007 #14 Skrevet 4. mai 2007 Barberer gjør jeg ja. Bare må! Er plaga med så mye utflod, så jeg må. Og ikke kom og si at da må jeg la håret vokse, for da blir det mindre. Nei det blir ikke det. Har prøvd å la det vokse ut å, og se hva som skjer da, men neida, ikke no' håp her. All denne utfloden er skikkelig plagsom, og da greier jeg hvertfall ikke å ha masse hår som fester seg til den. Håpe bare det går bort når ungen er ute. Synes det er skikkelig trasig med så mye! Men sexen derimot, den er det så og si slutt på. Vi har det kanskje èn gang i mnd, om ikke 2.. Har ikke sjangs til å greie mer. De gangene vi har hatt det, så er det fordi lysten er så sterk. Men med det bekkenet her, så blir det alt for smertefullt. Triste greier! Gleder meg til å ta igjen det forsømte, når det en gang i fremtiden blir..!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2007 #15 Skrevet 4. mai 2007 Tar aldri mer enn bikinilinjen, ville ikke falle meg inn å glattbarbere meg nå som jeg er gravid p.g.a. sopp. (men så er jeg ikke så innmari hårete heller da) Sex er like godt, men litt mer slitsomt. Vi koser oss ca.2 ganger i uka.
minime<3 in belly Skrevet 5. mai 2007 #16 Skrevet 5. mai 2007 HALLO???? Hvordan klarer du å barbere deg selv??? Jeg kan bare glemme det i hvertfall, men min kjære hjelper meg...hehe... Veldig pirrende det og... Men... Har ikke noe mindre sex enn vi hadde før...
Småbarnstreff Skrevet 5. mai 2007 #18 Skrevet 5. mai 2007 I mitt først svangerskap forsvant utfloden når ungen var ute!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 5. mai 2007 #19 Skrevet 5. mai 2007 Har ikke sex sånn veldig ofte lenger, men er 1 uke på overtid i dag, så nå skal jeg prøve ut det meste;) Ellers barberer jeg meg hver/annenhver dag... Ser ikke en DRITT, men bare shaver i vei jeg... går utrolig bra, tro det eller ei... men har kuttet meg noen ganger;)
Gjest julimamma Skrevet 5. mai 2007 #20 Skrevet 5. mai 2007 Har fått forbud mot sex jeg, av JM.. Fortalte at jeg reagerte sånn på d -masse murringer og kynnere leenge etterpå. Og da sa hun at vi burde vente til uke 37.. Jaja. Må man så må man. Men d er ei pine når man vet man ikke får lov. Men barbere meg må jeg gjøre -av og til i hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #21 Skrevet 5. mai 2007 Vi har like mye sex som før vi ble gravide. Og det er minst like godt nå... Et lite spørsmål.. Når jeg bareberer meg uansett om det kun er bikinikant eller mer får jeg fullt av røde klumper (kviselignende) som svir og klør noe helt grusomt. Stygt er det også. Så hvordan barberer dere og hva bruker dere i tillegg til høvel???
Helene <3 Sarah Skrevet 5. mai 2007 #22 Skrevet 5. mai 2007 Har sex stort sett hver kveld, men må innrømme at det ofte er bare for å se om noe settes igang! Får mye maserier av dette og vurderer å legge sexen på hylla for å skåne megselv siste uka.. Hun kommer når hun kommer.. *sukk*
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mai 2007 #23 Skrevet 5. mai 2007 Barberer annenhver dag, som vanlig. Ser ingenting, men tar det på feelingen, sår så bra så Fjerner ikke absolutt alt, men nesten. Sex har vi litt sjeldnere enn før. Fått beskjed fra jordmor om å være forsikrig under samleie pga. sterke kynnere, så da koser man seg heller mest på annet vis.Er i uke 32.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 5. mai 2007 #24 Skrevet 5. mai 2007 Ikke en dritt her... Mannen min er ikke så keen...
camnat Skrevet 5. mai 2007 #25 Skrevet 5. mai 2007 Bruker hårfjernings krem, har brukt det siden jeg var ca 15 år og nå er jeg 27. Sex har vi en gang til dagen, det er like godt som før men bare mindre stillinger å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå