Gå til innhold

Magaluf...........

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg surra meg inn i Godtemplarungdommen og kom vel ikke på bedre tanker før nærmere -90... Og da tok studier og evig jobbing meg... Hm, høres nesten litt strebete ut detta. Kanskje jeg skal henge meg på når småprinsessene når rette alderen i stedet ;-)

PS

Men jeg har vel ramle ned noen barkrakker både her i landet og "over there" likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen Gummis da! Godtemplar og greier og greier:-) Hva med Muffe & Gækki da?

Trodde du var selveste dronninga i hjembyen din på 80-tallet;-))

Skrevet

Vel, eg kom meg aldri til `syden` på 80-talet, men vart godt kjent i heimlandet,ja, og Sverige... WOW!!!

he-he-he-

svensktoppar og granada.

Skrevet

Muffe og Gækki sier jo egentlig litt om nivået mitt da..;-)

Pluss at min beste venninne som var dødsforelsket i Muffe mens jeg var intr i Gækki da selvsagt, ble helt knust den dagen vi oppdaget at han røyka.... Kunne jo ikke være forelsket i en fyr med en slik utagerende adferd, he, he.

Var nok heller nerden, jeg ;-) Men skjedde noe rundt russetida, så må nok innrømme at jeg vaglet meg nok opp på en og annen barkrakken på Bajazzo før Tigerstaden lokket for mye...

Skrevet

Bajazzo ja..........hmmm.......har faktisk et søkk inn foran på leggbeinet som jeg fikk der jeg..........Var jo dansegulvets dancing queen og selvfølgelig var det en idiot som plutselig røsket tak i meg og prøvde å dra meg opp på et platå ved dansegulvet, jeg kjempet imot, sjenert som jeg er...."blafrer kledelig med øyenvippene", og klarte å slå beinet inn i kanten..............auauauauaua, det var sinnsykt vondt..........ikke så rart heller når jeg faktisk fikk et søkk inn.......sikkert en beruset trønder med bart;-)))

Skrevet

Traff du noengang på Ronny och Ragge????

Kongeserie på svensk tv husker jeg..........de to kompisene som dro avgårde på raggertreff........vi fulgte dem den lange veien og mangt skjedde på ferden......de kom til slutt frem etter ca 10 episoder og fant ut at de hadde tatt feil av datoen..........rett og slett et år for sent ute.........hehehehehe.......supermorsom serie som vi bare MÅTTE se:-)

Skrevet

He, he, Bartetrøndere på Bajazzo var ikke trygge ;-) Men du så morsomt jeg hadde det der i noen år.

Selv om Bajazzo er borte nå, får vi satse på en dibbefest i trøndelag i fremtiden.

Skrevet

Jeg er med!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...