Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 #1 Skrevet 3. mai 2007 Og rekk opp hånda alle de som var på Magaluf på det glade 80-tallet og drakk Lumumbas til de datt av barkrakken;-)) Rekker forsiktig opp hånda;-)
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #2 Skrevet 3. mai 2007 Jeg rekker opp begge hendene!!! He he, fikk meg svensk type og greier og det varte faktisk i nesten et år etterpå!! Mye gøy for penga
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #3 Skrevet 3. mai 2007 Har ikke drukket lumumbas i Magaluf men mange andre steder.... Men det var tidlig 90-tall. Magaluf.....der måsarna skriker seg hesa....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2007 Hehehehe....så morsomt! Jeg fikk også en svensk venn der nede, men vi var bare venner altså. Han var rålekker og var og besøkte meg flere ganger i Norge etterpå. Alle venninne mine ble dønnforelsket inkludert min mor, for han hadde med vertinnegave til henne (parfyme), men min daværende kjæreste var sinnsykt sjalu husker jeg.....han dumpet jeg glatt den ene helgen:-) Sånne menn gidder man da ikke;-) Ã…, till Magaluf styrde vi vår sista resa. Och jag kunde inte hindra dig. Jag vet inte vad det var. Men du ville stanna kvar. I Magaluf där måsarna skrattar sig hesa när de talar om dig och mig. Om den tiden när vi var tillsammans du och jag. Jag tror att det var jag som ville vandra genom vägorna tillsammans hand i hand. Men du forsvann varenda kväll och du kom hem nån gång på morgonen och jag längtar bara hem igen. Ã…, till Magaluf styrde vi vår sista resa. Och jag kunde inte hindra dig. Jag vet inte vad det var. Men du ville stanna kvar. I Magaluf där måsarna skrattar sig hesa nÃr de talar om dig och mig. Om den tiden när vi var tillsammans du och jag. Jag tänkte att, det blir nog bra. NÃr hon får sova av sig ruset och natten blir till dag igen. Men varje morgon var likadan. Du satt och drömde vid ditt kaffe som om jag aldrig funnits till. Ã…, till Magaluf styrde vi vår sista resa. Och jag kunde inte hindra dig. Jag vet inte vad det var. Men du ville stanna kvar. I Magaluf där måsarna skrattar sig hesa nÃr de talar om dig och mig. Om den tiden nÃr vi var tillsammans du och jag. Tillsammans du och jag. (Tillsammans du och jag.) Du träffade nån annan när inte jag var med. Jag kunde inte fatta, jag ville inte se. I Magaluf. (Tillsammans du och jag) Du tog ifrån mig hämnden, jag aldrig velat ha. Jag kommer aldrig glömma hur jag hatade den stad. Ã… Magaluf. Tillsammans du och jag
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #5 Skrevet 3. mai 2007 Ja, andre steder var greit det også. Det var tiden sin med morsomme drinker - Kamikaze, Lamborghini, B52 - you name it! SYDEN, rett og slett....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2007 Hehehehe.........du aner ikke hva du gikk glipp av MSB!!! Det var i Magaluf det var show altså:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2007 Selvfølgelig! Jeg bodde faktisk ikke på det, men i Magaluf.... Hotel 33 var jo bare Party hotell numero 1!!!
Karomamma Skrevet 3. mai 2007 #9 Skrevet 3. mai 2007 Ikke vi heller, bodde ved beachen i Magaluf midt i blant alle de rosa engelskmennene. Partaiet på 33, må vite!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 Nei men jeg var nesten litt for ung på 80-tallet....ha ha ha ha . Jeg er av de som startet alkoholkarrieren nokså sent. Var 20 før jeg begynte å drikke alkohol, og det var i 1990.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. mai 2007 #12 Skrevet 3. mai 2007 Var det oi, for at jeg er så ung.... eller oi, fordi jeg er litt treg????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2007 ........fniiiiiiiiiiiiis...............det kan dere jammen få lure på for nå skal jeg legge meg ja:-) Natta fyllefanter og blondiner, unge og gamle, trøtte og våkne, 80-tallet var best!!!
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #15 Skrevet 3. mai 2007 Det nesten flauere å innrømme at jeg ikke har vært i Magaluf...... Men jeg har gjort mye annet rart som endt med fall fra barkrakken altså!!! ( skal ikke være noe dårligere enn dere jeg altså...furt...) Like flaut er det å innrømme at jeg var hardbarka husmor fra 1989 til sånn ca 10 år seinere... da tok partyfaktoren meg igjen gett ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. mai 2007 Du har vel igrunn tatt kaka uansett du Snulder;-))) Hehehehe......husker det kom noen røverhistorier på Holmsbu nemlig! Og jeg sier IKKE et ord - promise:-)
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #17 Skrevet 3. mai 2007 Iiiiiiik!!! Hehe.. nei da... jeg har moro av det meste jeg har gjort jeg. Kommer en gang til å sitte på gamlehjemmet og humre for meg selv mens jeg tvinger personalet til å male tåneglene mine lilla!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. mai 2007 Ja, det er best at du får de til å gjøre det, for ellers så kan du faktisk knekke et dolokk eller to.............og husk alltid å ha med lynlim, hvorhen du enn befinner deg;) Hilsen Baron Blod
♥Snulder Skrevet 3. mai 2007 #19 Skrevet 3. mai 2007 Hehe... skal huske det!! Trengs vel for å lime sammen lårhalsen og tenker jeg ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 3. mai 2007 Kjekt å ha til mangt det lynlimet altså;-) Men nå, nå skal jeg sove!!! Nattinatt!!
Tiggywinkle Skrevet 3. mai 2007 #21 Skrevet 3. mai 2007 Me too:-) Singapor Sling og Snowball vår også store hits.. Vi var på seilferie og seilte innom Magalfbukten hvor vi lå på svai. Deilig.. Hadde noen barturer i land. Ene kvelden ble vel fuktig og da jeg og min søster var på vei tilbake i gummibåten kom det en skikkelig tordenstorm. Vi var så fulle at vi trodde det var noen som prøvde å skyte oss, så vi slengte oss ned i bunnen av båten. Latterkrampen kom fort da vi skjønte at det var torden...:-) Ha, ha... Magaluf - love is in the air.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 3. mai 2007 ..............fniiiiis............da er man full ja;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 4. mai 2007 #24 Skrevet 4. mai 2007 he he he... jeg prøvde å lese overskriften baklengs, for å se om det ga mer mening... ha ha ha.... nå skjønner jeg at dette er noe jeg rett og slett gikk glipp av ved å ikke bli født før sent på 70-tallet. :-) magaluf fulagam...mmmm nei, make no sense.....
belli72 Skrevet 4. mai 2007 #25 Skrevet 4. mai 2007 Jeg rekker også opp hendene, men var ikke ivrig discogjenger (BCM - Europas største diskotek) før 1990.... Og ja - mye moro i Magaluf! Når det er sagt har jeg vært der med barn også jeg, da. Litt nostalgisk å se de unge, solbrente kroppene som ligger og døser i solen mens de sover av seg nattens rus.... Ikke fullt så sjarmerende når en av dem reiser seg opp, sjangler ned til vannkanten for å så kaste opp i.... Var også på Aya Napa på 90-tallet og det var riktig så bra det også, men vet ikke helt om det kan sammenlignes med Magaluf....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå