Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #26 Skrevet 6. mai 2007 Så fint for deg at du syns det er latterlig og overfladisk. Men det var heller ikke til deg dette sprsmålet var til.. Vet det finns flere som mener det samme som deg, og så klart er det greit at du mener det du mener. Men ligg unna med å slenge med sånne kommentarer!! Tenk deg om.. av en grunn gjør jeg dette pga SVÆRT dårlig selvtillit, og pga jeg aldri finner meg klær og topper som utfyller sånn jeg ser kvinnelig ut.. Og bikini nekter jeg å gå i, og samboeren min får aldri lov å se meg toppløs, vært sammen i 8 år, og har aldri sett meg toppløs feks på badet i dagslys.. Og jeg syns det er helt forferdelig å ha det sånn.. Syns derfor det er bedre å faktisk betale 27 000 kr på å få ett par pupper som ser naturlig ut til min kropp, sånn at jeg blir fornøyd med meg selv, og får 10000 ganger bedre selvtillit, og ett bedre sexliv og samliv med samboeren.. (ikke minst). Lurer på en ting.. Hvorfor er det greit for mange å redusere brystene sine pga komplekser med at de er for svære, men ikke greit at man vil ha de større pga komplekser med at de er for små?? Gå inn på kranglesiden hvis du vil krange.. Jeg spør her inne til de som vil snakke ordentlig om dette, og som har silikon selv..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #27 Skrevet 6. mai 2007 Hvis HI gjennomfører dette pga dårlig selvtillit, så må jeg bare si at da er spørsmålet om 25 g mer eller mindre ganske latterlig! Har to venninner som har utført reduksjon av brystene, det kan neppe sammenlignes. Begge hadde sterke ryggplager og trengte denne operasjonen. Hun ene kan endelig jobbe 100% igjen etter mange år med høyt fravær på jobben. Å ha så dårlig selvtillit pga hva man ANTAR andre synes om din kropp, og derfor ta sjansen på en dyr og faktisk risikabel operasjon av friske kroppsdeler synes de fleste reflekterte mennesker er ganske trist i forhold til å heller bygge opp sin psyke og selvtillit med andre, mindre overfladiske metoder. Menn som foretrekker ei jente med 300grams silikonpupper, fremfor ei jente med små pupper og god selvfølelse er ikke menn det er verdt å ha som livsledsagere spør du meg. Du har rett til din mening, jeg har rett til min. Vi er på internett! Blir vanskelig å være selektiv med hvem som leser og kommenterer dine innlegg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #28 Skrevet 6. mai 2007 Dette har ingen ting med hva andre syns, eller hva min samboer syns.. Han er glad i meg uansett.. Dette gjør jeg kun for min egen del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå