Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en uke skal jeg ta silikon.. Men jeg har ennå ikke bestemt meg om jeg skal ta 300 eller 325 gram. Er så vanskelig.. Jeg veier 53 kg, og er ca 158 cm.. Altså ganske lav. Jeg er ute etter et ganske naturlig resultat, skal ta under muskelen. Men når jeg først skal gjøre dette og betale 27 000 kr for det så vil jeg også at de skal bli større. Nå bruker jeg 75 a...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror gjerne dette er et spørsmål som legen må svare på...

Koster det 27 tusen uansett om du tar 300 eller 325 gram?

Jeg ville ikke tatt for store iallefall, kun slik at de så naturlig faste og fine ut

Skrevet

Jeg la inn 240 og 270 ml ( har forskjellig størrelse på de fra naturens side) for 9 år siden. Er 162 og veide/veier 52 kg. Hadde 75b fra før, bruker nå 75d. Kunne hatt større, men mine passe fint til kroppen og ser naturlige ut! Ammet et barn før, og har ammet to barn etter. De henger litt, men det er bare pent i følge min mann:))

Skrevet

Jeg er 176/58kg. Brukte før en liten a-cup. La inn 300 og ble en b/c-cup. Jeg er jo litt høyere enn deg men dersom jeg kunne ha valgt pånytt hadde jeg valgt 325.

Skrevet

Okei. Syns dette er veldig vanskelig.. For jeg vil liksom at de skal være store, men ikke FOR store hvis du skjønner? Siden jeg er 158 cm også.. Hvordan tror du den str blir til min kropp da? Sikkert vanseklig for deg å si men.. Skulle gjerne sett hvor store dine er til deg.. Hehe..

Skrevet

Jeg ville at de skulle være naturlige og ikke for store. Så de står til kroppen min for å si det sånn. Men de ville sikkert sett større ut dersom jeg var lavere. Ingen som ikke vet det som har sett at jeg har forstørret de ( de har ikke sagt noe iallefall..) Men så brukte jeg jo bh-er med masse innlegg før operasjonen! Skjønner det er vanskelig å bestemme seg men man blir fort vant til str. og tror mange ønsker seg større på grunn av det. Lykke til!!!!

Skrevet

Men når du legger de under muskelen, er det vel et poeng at de ikke må være for store heller? Eller har ikke det noe å si? Er det ru, dråpeformede implantater?

Skrevet

Hvilken klinikk skal du gjøre det på?

Drømmer om å få en slik operasjon selv, men er sånn i tvil, vet ikke hvordan jeg skal finne det rette stedet, vil ikke at noen her hjemme skal få vite noe. Ting ryktes fort på et mindre sted...

Skrevet

jeg synes det hørtes mye ut for en liten kropp sin din jeg da....jeg tok 275gram. var 60 kg og 167 cm. Mine ble store nok altså! Brukta samme BH str som deg. Bruker nå 80B/C.

Skrevet

Har ikke noe å si hvor store de er under muskelen.. Er bare det at da slipper man ofte den runde silikon kantan, spesiellt på meg som er ganske tynn. Da vil de bare se "påsatt" ut liksom.. :o)

Skrevet

Skal gjøre det på colosseum klinikken i oslo...

Skrevet

Hei, kirurgen jeg brukte la inn forskjellig ,grunnet at mine pupper hadde endret seg etter amming, den ene var litt større, så dette justerte han under operasjonen, jeg er 164 og 55 kg og la inn 360

Skrevet

hm, lurer på hva som hadde vært passe for meg, 170 høy og 70 kilo, BH 80A

Skrevet

Okei.. Da er nok ikke 300 gram for lite til meg tror jeg... Hmm.. Er så redd jeg angrer på at jeg ikke tok større...

Skrevet

jeg er 160 og veier 49 kg. jeg tok 240 g for 3 år siden, og har ikke angret meg et sekund!

det ser helt naturlig ut, og ser ut som MINE pupper, og det var litt viktig for meg, at jeg ikke skulle se ut som ei Pamela-wannebe som alle kunne se hadde tatt svære silikon-pupper.

jeg hadde så å si ingenting før jeg satte inn silikon, brukte 70 A, og bruker nå både 75 B og 75 C. spørs på hvor stor kløft jeg vil ha og hvordan BH-er :)

Hvis det er viktig og ha STORE pupper, så er jo valget klart, selv om jeg synes 325 høres ganske mye ut. ei venninne av meg har tatt 400 g, hun er større og høyere enn meg, men jeg synes ikke det er pent, ganske enkelt fordi det blir for stort og falskt, og at de faktisk henger, her spiller tyngdekrafta inn. synes det er penere med normalt store, struttende og fine pupper jeg da, men det er smak og behag...

du må tenke om du vil ha store, eller større!

Skrevet

Okay,.. Så du syns at 300 gram er stort? For jeg klarer ikke å se for meg hvor stort det blir.... Men tror nok jeg tar 300..

Skrevet

Jeg tror nok at delvisk kirurgen må være med å avgjøre dette under operasjonen, han/hun ser vel hvor mye det er plass til...

Skrevet

Jeg er også 158 og har kjøpt meg pupper. Jeg gjorde det veldig enkelt og sa til kirurgen at jeg ville ha så store pupper som mulig, men det skal se helt naturlig ut. (Var veldig bestemt der, ville ikke ha harde apelsiner) Jeg ha nå kjempefine pupper som ingen kan se at er kjøpt.

Kirurgene prøver seg frem under operasjonen, så hvis du er tydelig i hva du ønsker tror jeg det er lurt å gi kirurgen litt "frie" hender.

Skrevet

Hvor store har du da? Hvor mange gram fikk du? er du fornøyd? og hva hadde du før operasjonen? :o)

Skrevet

Dette her er hva jeg kaller helt sykt!!!!!

Fler og fler damer snakker om dette som om det var en tur til frisøren. Dere kaster bort penger på å operere friske kropper, når det finns så mange trengende i verden.

Overfladiske kjerringer...

Skrevet

Ovefladiske kjerringer er vel litt drøyt å kalle oss... Du vet ikker hvorfor vi velger det. (du har tydlivis bryst)

Jeg var helt flat, altså fyllte ikke i en a-cup engang. Så jeg sleit med meg selv. Når du hater det du ser i speilet hver dag i 15 år er det ikke noe godt og være til. Jeg var på gråten hver gang jeg skulle hanle topper eller kjoler. Å pynte seg var et mareritt. Sommer og bikini...kan ikke på trykk de følelsene...

Så overfadisk? Nei, det er jeg ikke! Men jeg er endelig gla i meg selv etter 15 år med hat. Er det så ille da??

(jeg opererte inn 275g og elsker de!!! det er umulig å se at de er "uekte")

Skrevet

Jeg har to små saker selv, var a-cup før jeg var gravid, de henger mer nå, etter to barn og et halvt år som morsmelkgiver, de har blitt brukt til det de var ment for.

De er langt fra symmetriske, men de fungerer også helt fint i et sexliv!

Det er ikke brystene sin feil at folk velger å operere seg, men hvordan de føler seg som kvinne i samspill med andre mennesker.

Det ER overfladisk er dette her, bokstavelig talt!

Skrevet

Enig i at det er overfladisk og latterlig, og antar at veien er kort til også andre inngrep hvis man først begynner...

Men samtidig skjønner jeg at det er kjipt å være helt flat og gå rundt og gjemme seg i store trøyer for å skjule hvor tomt det er under.

På HM har de sånne silikoninnlegg til BH, de er kjempefine, og kan godt anbefales hvis man vil ha kjole eller fin topp en dag!

Skrevet

300 eler 325 gram, for et utrolig latterlig spørsmål.

NORGE HAR PASSERT 100000 PUPPEOPERASJONER!! Det er ikke lenge til vi har amerikanske tilstander her, hvor damer med helt normale pupper opererer seg, fordi PUPPENE HENGER IKKE PÅ "RIKTIG" MÅTE.

Tragisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...