Gå til innhold

Bli-kjent-tråden:)


MajjaHarToVakre♥♥

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Vi har termin 2.jan...tror vi. Det er vår første. Vi er 26(jeg) og 31. Vi er råspente, men er midt i tidenes eksamensperiode begge to og sliter skikkelig med konsentrasjonen. Har bare fortalt det til søsknene våre, men det er jammen vanskelig å holde på dette!

 

Lykke til alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 29 år, gift og Gubben er 34 år. Vi har en gutt på 7 år sammen, og vi mistet en i uke 19 i januar i fjor.

Vi har prøvd siden da, og endelig ble jeg gravid igjen. Vi hadde egentlig legetime for å henvises til utredning. Heldigvis slapp vi det.

Denne gagen skal det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter SA i fjor sommer ser det så langt ut til at vi har hellet med oss. Får krysse fingre. Blir første barn, etter flere års forsøk! Helt herlig følelse, og litt skummelt... får tenke positivt. Foreløpig termin ca 3.januar, kan bli endret. Er snart 30, han 35. Så dette blir spennende! Lykke til, alle sammen!! Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

Jeg er 23 år, min mann 27, og vi bor i Bergen. Jeg studerer, og han jobber. Sluttet med pillen i november 06, og ble ganske fort gravide, men mistet i uke 8, i februar. Så nå får vi håpe at det går bedre denne gangen! Er nok litt mer bekymra enn sist, da var jeg overbevist om at alt ville gå fint. Men ny spire, nye muligheter:)

 

Gleder meg til å bli kjent med dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 11. januar.

har en sønn på 14 mnd.

vi er 26 og 33 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge 25 år, og prøvde i 4pp før d klaffet. Gikk på pergotime for å få eggløsning da jeg har PCO

Skal straks flytte til stavanger, og gleder oss til graviditet og alt det som skal skje fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi kjempeglade her hjemme i stua :) Sluttet med p-piller i februar, og ca. tre mnd etterpå sitter vi her med positiv test. Jeg er 24 og han 27, og etter egen beregning vil vårt første barn komme til verden i begynnelsen av januar, termin 9.1.

 

Vi gleder oss masse, så nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 36 år og dette blir fjerde barnet. Har 2 gutter på 16 og 14 år og 1 jente på 7,5 år i fra før. Har ønsket oss et barn til siden minstejenta var 1 år men pga mangen forskjellige grunner så har det ikkje klaffet før no.

Har føreløpig termin den 15 januar, men siden eg veit det kommer til å bli keisersnitt så vil det nok bli et par veker før termindato.

 

Gleder meg til å bli kjent med dere andre her inne i månedene som kommer, me har ei spennende tid foran oss :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Akkurat testet positivt med termin muligens 17.januar. Har to jenter født i 2003 og 2005 fra før. Det klaffet i 3. prøvemåned denne gangen :-). Vi er 28 (jeg) og 36 år gamle. Er kjempeglad og veldig spent på om det faktisk går bra! Får håpe jeg klarer å konsentrere meg om studiene og ikke bare surfe her ;-). Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle lykkelige...

Vi har prøvd lenge og klaff på 4.prøverørsforsøk.

Er spent!!! og termin 10.jan foreløbig,vi er 37 og 38 år.

Til alle, dette skal gå bra!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år og kjæresten min er 35. I oktober hadde vi en spontanabort. For to uker siden oppdaget vi at jeg er gravid. Etter mine beregninger, så er termin 3. januar. Kanskje blir det nyttårsbarn? Har en gutt som er født på nyttårsaften fra før, så det kan bli spennende. Han blir 7 år da. Har også ei jente på 11 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Vi har prøvd i et drøyt halvår, hatt en SA underveis (i februar) prøvde nå i 3pp før vi fikk spiren til å sitte igjen. Det er vår første så vi er veldig spent på hvordan dette blir. Har regnet ut selv at terminen er den 11 januar, men mistenker at den er noe senere...- tror jeg hadde sen el..

 

Vi er foresten 26 år - meg aldså og kjæresten min er 32 år

 

Aktivia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter,

spira her var ikke planlagt men veldig velkommen:) Vi har en gutt som er 13. mnd. gammel.

Mannen min er 38år og jeg er 33år.

Foreløpig termin er 5.januar.

Var aktiv på BIM når jeg gikk gravid forrige gang og syntes dette var et kjempe fint forum, for alle mulige sp. og spesielt når jeg var gravid for første gang. Gleder meg til å bli litt kjent med dere:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ønsket å bli gravide i snart to år.. Og har prøvd sånn halveis. Jeg har en kronisk mage sykdom så den har ødelagt mye med dårligeperjoder med sterke medisiner og innlegelser! Men, var innlagt over en måned fra nov til des i fjord og der fant de riktig medisin!! og nå barefire måneder etter satt skuddet!!!! Dette blir vårt første barn og vi har vært samboere i seks år! fant faktisk ut at jeg var gravid på seks års dagen vår 7.mai. Jeg er 23 år og den spente pappan er 27. min foreløbige termin er 13 jan. Så nå må vi håpe alt går etter planen! Og det verste er at for første gang i mitt liv er det morro å være kvalm!! Helt absurd i grunnen!! Livet kan ikke smile mer til oss nå. Hus kjøp i sandef til høsten, baby i magen og endelig en sykdom under kontroll for første gang på fem år! Også har jeg værdens herligste kjæreste også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg sluttet på pillen i slutten av mars etter å ha gått på den i ni år.. Så jeg var forberedt på at det kunne ta litt tid, men plutselig så satt den gitt, i andre pp. Fantastisk følelse! Testet positivt veldig tidlig i forhold til ikm (seks dager før - har ikm kommende mandag) så jeg var litt redd for at testene skulle bli svakere frem mot ikm (var noen som nevnte noe om dette..). Men testene har bare blitt sterkere for hver dag, så nå er det ingen tvil. Puh! Håper det holder!

 

Vi er henholdsvis 24 (jeg) og 26 år, og har foreløbig termin på sambo sin 27årsdag 23.januar :)

 

Jeg må bare si det; jeg ELSKER å være gravid! Alle de småforandringene i kroppen, det å være litt smådårlig pga. at noe som meg og min kjære har laget sammen, vokser til inni meg, er en helt fantastisk følelse! Kommer sikkert til å være møkklei i slutten av svangerskapet,men foreløbig bare nyter jeg det!! Tjoho!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 32 år, samboer med verdens flotteste gutt på 28 år og sammen har vi en datter på 15 mnd og venter nr 2 med termin 7 januar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med vårt andre barn. Kom litt brått på, men vi gleder oss. Har termin 12. januar, men siden jeg fødte fem uker før tiden sist, skal jeg ikke legge så mange planer for julen i år:=)

Har en gutt på 14 mnd fra før. Mannen min er 29 år og jeg er 27.

Bor litt utenfor Trondheim.

 

Lykke til alle sammen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med vårt første barn etter 9 pp og en SA i mars. Antatt termin er 21. januar. Jeg er 29 og mannen min er 33, og vi gleder oss veldig!

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vårt andre barn 14.januar.

Har en herlig sønn på 18 måneder.

Jeg blir 27 år og han blir 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vår lille spire satt på første forsøk, og vi har termin ca. 21. januar :D Han er 26 og jeg er 23 år. Dette er vår første, og jeg har bestemt meg for å fortelle det ganske kjapt, siden så mange rundt oss har fått baby, og de er så nysgjerrige på oss. Det er spesielt vanskelig på fest.. Men det blir gøy å fortelle det til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne lille spira var ikkje akuratt planlagt, men så hjertligt velkommen!!! Vi har ein liten gut på 1, som skal bli storebror ca 14. januar :-) Jeg er 27 og min sambo er 29.

Gleder meg til å bli kjent med dåke!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt spiren på første forsøk. Kjempe heldig.

 

Vi giftet oss i fjor sommer, og har vært sammen i 8 år i morgen!!

 

Gleder meg kjempe masse over graviditeten.

 

Har termin 9 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...