Gå til innhold

Bli-kjent-tråden:)


MajjaHarToVakre♥♥

Anbefalte innlegg

Her håper jeg vi blir mange etterhvert, og da er det kanskje greit å bli litt kjent:)

 

Vi har prøvd hardt å bli gravide i 13 pp, og litt avslappet noen pp før det. Ble satt på venteliste til prøverør, pga dårlige svømmere, men det slipper vi jammen meg!!

Dette er vårt første barn, og vi gleder oss virkelig! Det er faktisk ett aldri så lite under:)

Vi er 23 og 24 år.

 

Lykke til alle sammen! Her blir det mange lykkelige mammaer, pappaer og barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi har prøvd i 22 pp, og hadde bestemt oss for å ta kontakt med lege neste mnd, men da kom plutselig tr på beøk lenger : )

Det er vårt første barn, og vi er 25 og 26 år.

 

Termin ca 3 januar, litt usikker..

 

Vi har bestemt oss for å holde det for oss selve i 1 mnd, men det er jammen ikke lett. Har så lyst å fortelle det til mine foreldra da de vil bli besteforelde for 1.gang : )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her klaffet det etter 4 pp, og har termin 9 januar (foreløpig i hvertfall).

Er 26 år snart og har en sønn på 10 mnd fra før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her satt den på første forsøk etter en sa i mars. så håper denna sitter ordentlig:-)

har temin 6 januar.

vi er 25 og 30 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Dette gikk veldig fort. Sluttet på pillen i slutten av mars, og 3,5 uker senere var det positiv test:) For aller første gang. Vi har forsøkt en gang før da, og da prøvde vi i 8pp uten at noen skjedde. Har hatt nesten et års prøvepause nå (pga eksamen og bryllup), jommen ble vi overrasket da det gikk så raskt denne gangen. Overrasket og veldig glade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte visst terminen jeg og. 4 januar ca (litt uvisst pga pillen). Og vi er 28 (jeg) og 31 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

for oss klaffet det etter nesten et år. jegvhadde vel egentlig gitt opp.

jeg har termin 2 januar :D det her blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte noe jeg å selvfølgelig...hehe

jeg er 21 samboer er 24 og dette er vår første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble gravide uplanlagt, samboeren sa bare ooops, ja ja da kommer det en til :) Dette er vårt tredje barn, har en sønn på 3 og en datter på 1 fra før. Vi er 25 og 24 år.

Termin er ca 4 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke prøvd å bli gravide så veldig lenge. Klaffet på andre forsøk etter at jeg sluttet på p-pilla :) Vi er veldig glade for det.. Venter vårt første barn i januar. Spennende blir det. Vi er 27 år begge to. Og terminen er 1. jan. :) Jippi :)

 

Ha en strålende dag alle sammen :) jeg går bare rundt og smiler jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er endelig gravid igjen. Hadde 2 MA'er i fjor. Denne gangen skal det gå bra. Dette er vår første. Jeg er 28, han 29. Terminen er 7. januar i følge kalkulatoren på denne siden.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ca 1 år med prøving var det klaff :)

Vi er 25 (jeg) og 31 år...........dette er nr 2.

Termin 07. januar.08 i følge denne beregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd i til sammen 9 pp. Etter 4 pp ble jeg gravid, men det endte i en ma i november. Og så nå da, 5 pp senere er det forhåpentligvis vår tur! Vi ville helst ikke ha desember unge, siden vi bor 5 timer unna begge sine foreldre, og det ville vært litt kjipt å måtte sitte her nede alene på julaften.... Så mars og april skulle være prøvefrie måneder, noe som viste seg å være vanskelig........ ;-) Vi har foreløpig termin 2 januar... Overlever nok en jul alene... :-)

 

Jeg er 24 år, han er 27, og vi har en gutt på 2 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Spiren satt på første forsøk også denne gangen:)

Har termin 08. januar:)

Har ei datter på 14. mnd fra før:)

Jeg er 23 og samboern er 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Jeg er snart 31 år og gravid for første gang, samboeren er snart 30. Dette er vårt første felles barn (han har ei datter på 6 år fra før), og vi gleder oss enormt! Fantastisk å vite at det gikk greit å bli gravid - det har jeg vært veldig spent på. Hei til alle sammen, gleder meg til å utveksle erfaringer med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Vi var uten prevensjon i 4 pp, men prøvde aktivt i bare to før spira satt, gitt. Og homeopaten som sa jeg kom til å få det vanskelig med å bli gravid.... HAH!! (Håper bare den kniper seg fast der inne, lille tangsprellen). Jeg har foreløpig termin 6. januar, og både jeg og sambo er 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er gravid med nummer to og har termin 7. januar. Det gikk ganske fort denne gangen, andre forsøk. Har verdens beste gutt på 17 måneder fra før. vi er 32 år og bor i Oslo. Deilig å kjenne at jeg er litt mindre stressa enn forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er gravid for første gang.. vi har ikke brukt prevensjon på 1 1/2 år, men har prøvd å unngå EL.. helt til aprilsyklusen min, da siktet vi inn, og traff!! Har termin 15. januar tror jeg, og er 26 år. Mannen er 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i straks 2 år...

 

Har vært gravid 2 ganger tidligere, en sa og en ma..

Håper virkelig det går bra denne gangen og at alle ting er 3 :)

 

Vi er 21 og 27 år, har bodd sammen i litt over 2 år og har en liten hund :)

 

Er fra Asker og har termin 12. januar.. foreløpig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bra denne klubben er dukket opp nå, så man kan "treffe" andre. Ut fra beregningskalkulatoren er min termin 2.januar. Spennende:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vel tenkt at det kom til å ta noen mnd før vi ble gravide, men jamen meg klaffet det ikke i første forsøk :) Er 1.5 år siden jeg begynte med annen prevensjon enn p-piller og da tok det 1 år før jeg fikk mensen igjen (!!), så var litt spent.

Håper at den holder seg i magen. Gleder meg til 12 uker er unnagjort, og det blir mer sikkert. Termin er foreløpig 12.januar.

Jeg er 26år og bor i stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. januar.... kanskje det blir et nyttårsbarn, vi har en gutt på 2år. Har prøvd i et snaut år å bli gravide igjen, hadde fått Pergo, men tenkte jeg skulle vente en mnd. med den slik at jeg var sikker på at det ble på ny året... Nå er jeg ikke sikker lenger...

 

Jeg er 28 og mannen min 31 år, bor i Østfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg og min mann(begge 22år) har ei datter fra før som blir 3 i august. Første gang klaffa det på bare ett par samleier uten prevensjon... Denne gangen klaffet det også med en gang!:):) Var begge gangen forberedt på at det sikkert kom til og ta minst noen mnd.. men nei... vi er vel heldige!:)

Termin nå er 2.januar. Skal søke om keisersnitt.......Etter en uheldig hard fødsel sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...