Gå til innhold

Da ble det stille her da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke akkurat knallvær her heller nei... hehe... dæm søringan vettu - omtrent som amerikanera :D dæmmers sfære e verden... hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går jo buss her da, men er en god halvtime til det meste så bil må vi foreløpig ha.

Ja det er herlig med jenter :)

Men håper vi en gang får gutt... Er litt guttejente selv :)

Skrevet

Jeg liker ikke å måtte ha to biler, med tanke på miljøet... men som småbarnsfamilie er det faktisk ganske vanskelig å bo i distriktet uten bil, siden det ikke fins kollektivtrafikk. Og med "ikke fins" mener jeg at det går buss to til fire ganger i døgnet. Joho.

Skrevet

Jippi sååå ofte da.. Vi har bare en bil, skulle gjerne hatt 2 for den er flittig brukt. Heldigvis ikke en eldgammel bil, men har jo kjørt 100 000 på de 3 årene vi har hatt den : (

Skrevet

Vi har ikke råd til nyere bil, så vi kjører rundt i to gamle som dessverre forurenser lit for mye. Der har myndighetene blingsa litt syns jeg - det hadde jo vært bedre om folk fikk råd til litt nyere biler som forurenser mindre?

Skrevet

De blingser sjelden "litt". De nye avgiftene går ut over de som har dårlig råd og dermed ikke får mulighet til å kjøpe seg ordentlige biler som forurenser lite. Kjedelig det da. Men de får ikke min stemme neste gang. De skal visst bestemme over alt og alle nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...