♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 #1 Skrevet 27. april 2007 Når jeg for en gangs skyld vil sitte våken på kvelden er det ingen her.. typisk at alle mammaene er på fest og koser seg akkurat i dag da ;o) LOL.. Hva gjør dere nå dere som evt leser dette ?
ScaryMama Skrevet 27. april 2007 #2 Skrevet 27. april 2007 Jeg sitter her jeg og! Ble et par glass for mye pepsi max, og da sliter jeg med å sove! Jeg sitter her på dib da, med den lesbeserien (kommer ikke på hva den heter) på tv i bakgrunnen.
mammatilleander ogPatrick Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 sitter å lurer veldig på om jeg skal legge meg=) he he he ikke så mange ganger jeg får sitte opp etter at gogutten har køya:)
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg er på vei i seng i hvert fall... skulle vært i seng for ei god stund siden, men så har jeg et prosjekt jeg må gjøre litt research til, og så var det den facebook-greia, og så... plutselig var klokka halv ett gitt!! hehe Men imorra er det jo lørdag, da kan jeg lempe 3-åringen opp i senga til meg for å kose litt før vi står opp, mindre stress enn vanlig ukedag med barnehage osv.
Fødemaskinen Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 Sitter her med kokosnøttpupper og venter på at tassen våkner til puppings, slik at jeg kan få lettet litt på trykket.
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #6 Skrevet 27. april 2007 hehehe, kjent sak Kjenner at den venstre er litt melon, men det er ikke lenge til 3-maten så jeg lever nok over...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2007 Ja vet hva du mener, her er alle ute av huset før syv og tilbake etter halv fem på hverdagene.. Slitsomt! Men i morgen er det min tur til å sove leeeenge = ) Har litt cola innabords jeg da så kan jo være de som gjør at øynene ennå er åpne
Fødemaskinen Skrevet 27. april 2007 #8 Skrevet 27. april 2007 Det rare er at har mamma kokosnøtter sover han ekstra lenge. Eller er det fordi han sover ekstra lenge jeg har kokosnøttpupper? Hmm..
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #9 Skrevet 27. april 2007 Blir ikke noe lang-soving for meg da :/ Greier nok å drøye 3-åringen til maks 9. Knøttemor på 3mnd kan jeg til nød ha i senga helt til kl 10, men det hjelper altså lite når eldstejenta er lys våken. Gubben jobber imorra, og dermed må han sove ut på søndagen. Altså: ikke utsoving verken imorra eller søndag på hu mor
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 27. april 2007 #10 Skrevet 27. april 2007 Venter på at gubben skal komme med pizza... Vi ble plutselig så sultne..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2007 ka-ping : Slitsomt. Men det blir jo fint vær i morgen å være våken til i alle fall : )
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #12 Skrevet 27. april 2007 Har du tatt cola?! Og det forteller du her!
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #13 Skrevet 27. april 2007 Takk for den. Her er det meldt 6-7 grader, overskyet med regnbyger og vind imorra. Fint vær? neeeeeh...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. april 2007 Jo fint vær å være INNE i.. sa jeg ikke det ?? hehe.. Men går ikke grensa for finvær en plass oppi der du bor da ? Bor over den grensa du da ?
Vilhaentil! Skrevet 27. april 2007 #15 Skrevet 27. april 2007 Åhh nå ble jeg misunnelig på dere som sitter her med melkespreng. Har akkurat sluttet å amme, jeg savner det sånn. Lillegutt savner det ikke, han har droppa meg til fordel for flasken.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 27. april 2007 Jeg har også blitt dumpa
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #17 Skrevet 27. april 2007 hehe, mulig vi tar en liten shoppingtur til nabokommunen da. Må på apotek en tur, og det har vi ikke her. Og siden kjerra mi kom hjem fra bilsykehuset idag så er jeg ENDELIG i stnd til å komme meg litt rundt uten å være avhengig av skyss med andre... så imorra pakker jeg nok jentene i bilen og stikker på handletur uansett vær
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 27. april 2007 Har lyst til å shoppe litt jeg også, men er søkke blakk så må nok nøye meg med sol og sommer : )
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #21 Skrevet 27. april 2007 hehe, blir ikke store shoppinga da... driter ikke penger vi heller akkurat. Verkstedregning i tillegg til nye sommerdekk på begge bilene gjør innhogg gitt! Vi skal kjøpe bare sånne nødvendige ting fra apoteket - mesoftkluter, prinsesseplaster, ammeinnlegg, og så er det mulig vi skeier fullstendig ut og kjøper med noen rosinboller og stikker innom pappa'n til jentene på jobb med dem på vei hjem
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #22 Skrevet 27. april 2007 øyh - hos noen dib-damer så er jo det å drikke coca cola omtrent likestilt med speed: det er jo koffein og det går jo over i melka! huff!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #23 Skrevet 27. april 2007 Har de prinsesseplaster på apoteket ? Det skal vi skaffe oss = ) = ) Biler er pengesluk : /
selfangerkjerringa Skrevet 27. april 2007 #24 Skrevet 27. april 2007 De hadde i hvert fall sist vi var der... har en tendens til å bli oppbrukt Hehe Vel - prinsesseplaster er et must! Biler er dyre, men her jeg bor kommer meg jeg jo ingen veier uten :/ Kommer meg til nærbutikken og barnehagen, men skal jeg særlig mye lenger.. jah.
fiona71*2pp Skrevet 27. april 2007 #25 Skrevet 27. april 2007 Kæm som snakke om fiiin vær? Det har nettopp hagla her da:( Grumf !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå