Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #26 Skrevet 29. april 2007 Skulle ønske vi hadde bestemor mulighet,men det har vi ikke da...Synes det er så tidlig å starte i bhg.når de er 1 år,men vi har ikke noe valg da... A nr.1
Lykkepiller Skrevet 29. april 2007 #27 Skrevet 29. april 2007 Ja, det er det jeg også tenker. Det jeg er mest redd for er at hastebygging av nye barnehager og ansettelser av personal i full fart går ut over kvaliteten.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #28 Skrevet 29. april 2007 Herregud. Skjønner dere er skuffa for at dere ikke har fått barnehageplass, men for guds skyld ikke gi opp for det. Ta kontakt med flere dagmammaer i nærheten. Prat med dem og besøk dem. Få referanser så du kan ringe og snakke med andre som har hatt barn der. Det er nok ikke så farlig som dere tror. Folk får ordna seg selv om de ikke får barnehageplass. Høres jo ut som livet går i grus jo.....
så var vi 4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #29 Skrevet 29. april 2007 For meg er egentlig ikke dagmamma et alternativ, hva andre velger å gjøre med sine barn må de stå for selv.
Eliise Skrevet 29. april 2007 #30 Skrevet 29. april 2007 Vi har fått plass i både kommunal og i student bh... Svarfristen på den kommunale, som vi ikke skal ha er den 7 mai. Så da blir det kanskje noen fler som får tilbud rett etter den tid en gang.. Litt rart at vi får 2 plasser? Er det ikke noe slags sammarbeid mellom de kommunale og studentBH??? I tromsø vi og ja... Og NEI, vi er ikke rike =P Vi har levd på en lønn i en evighet nå, og trenger sårt litt mere å rutte med...
så var vi 4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #31 Skrevet 29. april 2007 Nei de kommunale/private er ikke samkjørt med studentbhg.
Eliise Skrevet 29. april 2007 #32 Skrevet 29. april 2007 Da er det jo et lite håp om at dere får ett tilbud om plass snart... Det er sikkert flere enn oss som har fått 2 tilbud. Vi fikk riktignok 3.valget, som vi egentlig ikke ville ha, men det var nå en plass i allefall! Håper det ordner seg for dere... For jeg vet ikke hva jeg ville gjort om vi ikke hadde fått plass.. =(
så var vi 4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #33 Skrevet 29. april 2007 Skal sende inn klage og se hva som skjer. hvis ikke får jeg utsette skolestarten ett år til. Har muligheten til det, men ville jo gjerne bli ferdig utdannet fortest mulig...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #34 Skrevet 29. april 2007 Hvilket område er det du søker i Martin kom 03.06.60??Og hvor er uaktuelt for dere? Anonym nr 1
så var vi 4 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #35 Skrevet 29. april 2007 Har søkt han inn sentrum/sørtromsøya. Er i grunn der det er aktuelt siden jeg går på skole i det området, men bor på Tomasjord (skal flytte tilbake til byen snart)
1+1=2* Skrevet 29. april 2007 #36 Skrevet 29. april 2007 Vi fikk også avslag... Men lørdag fikk vi brev om at vi har fått barnehageplass likevel. Tror det er fordi jeg har tatt så mange telefoner og forhørt meg om hvilke muligheter som finnes... Så det er altså kontinuerlig opptak, så ikke gi opp! Selv så jeg ganske mørkt på muligheten til å få barnehageplass, men det ordnet seg altså for oss. Mitt råd er å ringe styreren i den/de barnehagene dere ønsker, skriv klagebrev, ring kommunen og mas! Mas, mas, mas... Lykke til!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #37 Skrevet 29. april 2007 Min er født samme dag som din! ) Heller ikke vi fikk bhg-plass... Drittkjipt, for da slutter jeg like godt på HiB for å begynne på UiB. Mindre obligatorisk, og mye mer fleksibelt. Må jo skaffe meg utdanning på en eller annen måte. :-s Men jeg henger meg på den med full barnehagedekning meg midt i ræva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå