Gå til innhold

Hva spiser DU til frokost...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 brødskiver med egg og 1-2 kopper te med melk og sukketer..det er hvis jeg er veldig sulten..eller så pleier jeg og ta meg et knekkebrød med f eks brunost eller makrell i tomat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et stort fat bringebærbiola med frokostblanding + solsikkefrø, linfrø og hasselnøtter. 1 glass juice, gjerne meierienes ferskpressede appelsinjuice. Vitaminpille, og en skje tran.

Hender jeg spiser hjembakt brød med hjemmelaget tyttebærsyltetøy, eple eller kokt egg med kaviar, .Juice og frukt. + en kopp te.

Er også glad i havrekligrøt med oppkuttede bananbiter og juice.

Bruker ikke sukker i te og på grøt, men får nok i meg nok søtt ellers..

Jeg er et veldig frokostmenneske, må ha mat med det samme jeg står opp.De andre måltidene mine blir nok ikke alltid så sunne, ihvertfall ikke hvis man regner med alt innimellom;)

Skrevet

tror kanskje at det er slik at det er de sunne folka som skriver, ikke de normale som spiser usunt....

Skrevet

Jeg spiser som regel 2 rundstykker med pålegg på... Er litt avhengig av hva vi har og hva jeg har lyst på. Spiser rundstykker fordi det bare er jeg som spiser brød her i gården, og da blir et helt brød tørt og vondt før jeg rekker å spise det opp. Brød som har liggi i brødskuffen en uker er ikke veldig fristende.

Driker som regel melk eller vann til maten.

Det var en anonym over som skrev at det er bare de sunne folka som skriver.. jeg har aldri tidligere vært spesielt sunn. Har sliti mye med overvekt over gått på mange "slankekurs" etc. Etter at jeg ble gravid har kroppen endret seg .Jeg har ikke lenger lyst på bare hamburger og "møkka" mat. Men har lyst på fisk og frukt og grønnsaker. Er vel fordi at det er det babyen trenger. Og det er jo topp, for jeg har bare lagt på meg 3 kg og er i uke 35! Fikk beskjed tildlig i svangerskapet at jeg måtte jobbe hardt med det, for at det kunne blir for stor belastning på kroppen min ellers. Etter at sønnen har kommet til verden har jeg tenkt til å fortsette dette sunne kostholdet og ta han med ut å gå tur så ofte som mulig :-)

Skrevet

Spiser det samme nesten hver dag jeg... :P

2 grove brødskiver med smør og lettsyltetøy, 2 glass melk og koffeinfri kaffe:) Nam..

Skrevet

2 skiver hjemmebakt grovbrød m/leverpostei, tomat og agurk. til drikke ble det eple juice i dag, ellers er det appelsin juice eller lett melk

Skrevet

3 brødskiver med ost og syltetøy, 1 glass saft og 1 kopp te ble det i dag.

Varierer veldig fra dag til dag. Drikker juice, vann og saft.(Drikker ikke melk) Te drikker jeg hver dag..

Nå ble jeg fysen på rødt eple... Igjen! (Spiser vel 2-4 stk om dagen.. hehe)

Skrevet

spiser 2-3 skiver med grovt brød men varierende pålegg og drikker masse melk... nam nam.

Tar også høykonsentrert omega3 og multivitamin.

Skrevet

jg spiser en bolle med cornflakes med 3 spisesjkeer med sukker... og en litago yoghurt etter det.. er dette veldig usundt? også tar jeg to omega3 tabletter, en jertablett og multivitaminer hver morgen!!

Skrevet

jeg spiser en skål branflakes med banan.

omega 3, B og C vitamin, av og til jerntablett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...