Gå til innhold

Hva spiser DU til frokost...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser kokt havregrøt (40 gr) kokt i vann, søtningsmiddel, sviskebiter og kanel...+ Et iskaldt glass skummamelk..:) Holder meg mett leenge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 brødskive med brunost og kald melk...Mmmmmmm :-)

Skrevet

I dag vart det ein god morgen yoghurt:)

Skrevet

Blir dere mett av dette? Jeg må minst spise 3 skiver eller 5 knekkebrød og kanskje 4 - 5 glass med kald melk! Jeg elsker melk!

Skrevet

Spiser det samme hver dag, ikke blir jeg lei heller. 60 gram havregryn kokt i skummet melk og vann (tilsammen 5 dl) med kanel på, vann og drikke.

Skrevet

Rugfras med rismelk. Og så kutter jeg et halvt eple og en halv banan oppi.... Nam... :)

Skrevet

1 skive grovt brød med brunost, et glass med vann og et med appelsinjuice:)

Skrevet

3-4 brødskiver med det pålegget som skulle friste.

Skrevet

En skive brød eller litt frokostblanding.

Blir fort sulten igjen, klarer ikke å spise så mye om morgenen når jeg akkurat er stått opp, men klarer heller ikke å la være. Så det går bare et par timer - så spiser jeg igjen. :)

Skrevet

om dagen nå er det 4 ryvita og en liten, mager youghurt eller et eple eller en gulrot, og en stor kopp te.

Skrevet

2 grove brødskiver med godt pålegg eller gjerne kokt egg, et glass juice og litt senere en kopp te. :0)

Skrevet

ååå så flinke dere er. vanligvis spiser jeg en halv skive til frokost eller liten melonyoghurt, men nå i svangerskapet kan jeg spise 5 skiver uten å kjenne noe form for metthetsfølelse.... forresten så tenker jeg på mat hele dagen :) prøver å være flink men det er ikke enkelt. bra det er under 5 uker igjen (forhåpentligvis)

Skrevet

Stort sett havregrøt, men av og til tar jeg en skive eller ett knekkebrød isteden!!

Skrevet

En grov brødskive med ost (får ikke halsbrann av det, takk og lov!), og et halvt eple som regel, spiste banan før, men det ga meg halsbrann som bare fy! Og et stort glass appelsin juice, og to bringebærbladkapsler... ;-) Tidligere også en kopp te, men, joda, halsbrann... Sukk... Gleder meg til å kunne drikke te igjen :-)

Skrevet

er oftes brødskive med mørr på eller ost,frukt,yogurt og juice,eller cultura.

Skrevet

normalt; (nå som jeg er gravid)

2 brødskiver med leverpostei og margarin

2-3 glass lettmelk

1glass cultura

når jeg har god tid;

en stor skål med oppkuttet frukt og yoghurt. som i dag. nam nam..

Skrevet

en stk yoghurt med valnøtter i... å et glass sjokolademelk

Skrevet

3 brødskiver med nugatti og et stort glass skummetmelk. :)

Skrevet

2sk med ost og paprika

god morgon youghurt

1gl juice:)

Skrevet

Spiser som en hest til frukost. 2-3 brødskiver med enten leverpostein, skinke, kaviar, hvitost eller syltetøy. Tar alltid B-vitamin, kalsium og tran. Drikker kaffi/te og vann. Dette holder meg gående 3-4 timer...

Skrevet

Ser det er mange som drikker mye melk med frokost, det kan ta bort mye av jern-opptaket av det dere spiser. Et glass appelsin juice er bedre har jeg hørt. Jeg drikker heller melk mellom maltidene istedet sammen med en sjokolade for eksempel...:).

Skrevet

Hmmm..så mange sunne folk!!

Jeg spiser grove skiver med det pålegget som frister der og da..men i dag ble det fire små polarbrød med jordbærsyltetøy og et glass melk på jobben mens jeg matet en av de små grøtungene på bhg:)

Gleder meg til permisjon! Da skal jeg nyyyte gode lange frokoster når de andre har kommet seg på jobb og barnehage:)

Skrevet

2 skiver med bananer, 1 glas juice og 1 glas med skummet melk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...