Gå til innhold

Quinny freestyle


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja,men hvis du skal ha tak i meg evnt neste gang så burde du legge ut ett innlegg på småtroll 1-2 år:) Hadde nok solgt den til deg hadde jeg sett dette før serru:)

Uansett så sjekk ut finn.no,der er endel quinnyer for salg!

Bare søk på quinny så får du opp en hel haug:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette var vanskelig.. jeg må sjekke litt ut først..ok? regner med jeg kan få ta i deg her inne? og evt..hvem betler porto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp.. har funnet en også til 2999...3100 med sending på lille-trille.. men kunne tenkt meg bag også.. hvor mange cm er bagen, og vil du eventuelt selge den? hvilken farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500 kr for Quinny XL freestyle, kun sportsvogn, er veldig dyrt!

Jeg kjøpte min i 2006 på Svinesund, og betalte 2500 kr.

Bor også i Østfold, så her kan selgeren kanskje tjene seg en 1000kr ekstra dersom den er kjøpt i Sverige. ..og noen vil gjøre et dyrt kjøp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen alle sammen!!:-)

Dere har vært til veldig god hjelp:-)

Ha en kjempefin dag videre!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt man helst ikke skal kjøpe brukt bilsete,men kan hende det er helt feil!!:-) Hvis ikke synes jeg ikke 4000 er så mye. Spør hvor mye de har brukt den o.l!

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innenfor familien, så vi vet jo at bilsetet ikke har vært skadet i et krasj :-) Hadde nok ikke vurdert å kjøpe brukt bilsete fra noen ukjente. Ellers er vognen også veldig pent brukt. Riktig nok er baggen rød, og vi venter en liten gutt fikk vi vite på UL i dag, men pytt pytt, selve vognen er mørk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...